برتری ملوان برابر سپیدرود در شهرآورد «ال‌گیلانو»

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ملوان انزلی موفق شد با برتری برابر سپیدرود رشت ضمن فتح شهرآورد «ال‌گیلانو» اولین پیروزی فصل را تجربه کند.

در آخرین و البته حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در سی و نهمین شهرآورد استان گیلان ملقب به «ال‌گیلانو» از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف سپیدرود رشت رفت.

در این دیدار که با حضور بیش از هفت هزار هوادار برگزار شد، تیم ملوان موفق شد با پیروزی در این دیدار اولین برد فصل خود را پس از یازده هفته تجربه کند.

در این مسابقه ابتدا مهیار زحمتکش کاپیتان تیم فوتبال ملوان این تیم را در دقیقه ۴۰ پیش انداخت اما سپیدرود یک دقیقه بعد با ضربه سر موفق شد این گل را توسط مهیار نوری بازیکن فصل گذشته ملوان جبران کند تا نیمه اول با تساوی خاتمه بیابد.

در نیمه دوم این بازی که با حواشی زیادی هم همراه بود، هر ۲ تیم شانس‌های گلزنی متعددی داشتند تا اینکه ملوان در دقیقه ۸۱ روی شوت زیبای هادی حبیبی‌نژاد گل دوم را به ثمر رساند.

در این دیدار که با حواشی زیادی هم همراه بود، ملوانی‌ها معتقد بودند داور یک خطای پنالتی را برای آنها اعلام نکرد و به همین خاطر بازی حدود ۱۵ دقیقه متوقف شد.

داور هم در پایان ۱۲ دقیقه برای این دیدار وقت اضافه اعلام کرد.

تیم فوتبال ملوان انزلی که پیش از این دیدار با ۲ امتیاز قعرنشین بود، ۵ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری تبریز به رده هفدهم جدول صعود کرد.

سپیدرود هم با ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha