اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس مناطق محروم لرستان

خرم‎آباد - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس مناطق محروم لرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا  قاسم ولیزاده روز سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان در هنرستان دخترانه ایران خرم آباد اظهار داشت: دفتر اموراجتماعی استانداری لرستان در یک اقدام فرهنگی نسبت به خرید ۲.۵ میلیارد تومان تجهیزات جهت بهره مندی مدارس مناطق محروم شهر خرم آباد اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا هنرستان دخترانه ایران در منطقه پشت بازار خرم آباد نیز از جمله مدارسی است که در قالب این طرح باید توسط آموزش و پرورش تجهیز شود.

وی گفت:منطقه پشت بازار خرم آباد خاستگاه بسیاری از بزرگان فرهنگی، هنری، سیاسی، ورزشی و اجتماعی استان است که مراسم روز فرهنگ عمومی با هدف تحقق شعار عدالت در اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری در این محل برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از کتاب به عنوان یکی از مهمترین داشته های فرهنگی در جامعه نام برد و آن را باعث توسعه و ارتقای فرهنگ دانست.

احمد حسین فتایی، اصلاح سبک زندگی فردی و اجتماعی بر اساس شاخصه های اسلامی و ایرانی را  مهمترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی دانست و افزود: به دنبال ارتقا شاخصه های فرهنگ عمومی در سطح استان هستیم.

در پایان این مراسم ۳۰۰ جلد کتاب به دانش آموزان و کتابخانه هنرستان و دبیرستان دخترانه ایران اهدا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha