۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۰۶
کد خبر: 83539023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیواره‌های شهری شمال تهران زیباسازی شد

۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۰۶
کد خبر: 83539023
دیواره‌های شهری شمال تهران زیباسازی شد

تهران - ایرنا- معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت:‌ دیواره های شهری شمال تهران به مساحت بیش از 5 هزار متر مربع با اجرای طرح و نقش و رنگ، گالری هنری شد.

به گزارش روز شنبه شهرداری منطقه یک، «رضا عبدالملکی» اظهار داشت: دیواره های شهری شمال تهران در مجاورت بزرگراه ها، میادین، معابر اصلی، مراکز عمومی و فرهنگی با اجرای طرح های گرافیکی، از جمله اجرای قطعات سیاه مشق، خط نقاشی و بوم بنرها به صورت یک گالری هنری زیباسازی شد.
وی افزود: بزرگترین گالری هنری اجرا شده در دیواره بلوار رشیدالدین فضل الله است که به طول 1 هزار و 500 متر مربع با استفاده از اشعار مولانا، حافظ و نصب بوم های بنری از مراکز تفریحی و گردشگری منطقه یک از جمله کاخ و بوستان نیاوران و موزه سینما به صورت شبانه روزی طراحی و اجرا شد.
عبدالملکی ادامه داد: دیواره بیمارستان شهدا به طول 200 متر مربع نیز با استفاده از مضامین شفاء و توکل به خدا و اشعار امید بخش نقاشی شده است.
معاون شهردار منطقه یک افزود: اجرای احادیث و آیات با مضامین نعمات الهی و رحمانیت خداوند بر دیواره های مسیر کوهنوردی درکه از دیگر اقدامات است.
وی اجرای این طرحها را با همکاری گروه های دانشجویی دانست و گفت: نقاشی در مقابل ساختمان شهرداری منطقه یک به طول 24 مترمربع، ضلع شمال میدان تجریش و دیواره سینما بهار به طول 200 مترمربع و دیواره بزرگراه شهید چمران نرسیده به بزرگراه یادگار امام(ره) به طول 175 متر مربع از دیگر اقدامات اجرا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha