۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 83538634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمعیت زندان زرند ۳۱ درصد کاهش یافت

۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲
کد خبر: 83538634
جمعیت زندان زرند ۳۱ درصد کاهش یافت

کرمان - ایرنا - رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با انجام دستورالعمل ابلاغی رئیس قوه قضائیه شاهد کاهش ۳۱ درصدی زندان این شهرستان هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمود محمدی روز شنبه در بازدید از مجموعه زندان این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: جمعیت کیفری زندان شهرستان زرند طی هفت ماهه نخست امسال ۳۱ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی انجام اقدامات لازم در خصوص دستورالعمل‌های ابلاغی ریاست محترم قوه قضائیه در زمینه کاهش جمعیت کیفری و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس را از عمده دلایل کاهش جمعیت کیفری در شهرستان برشمرد.

این مقام قضائی اعلام کرد: بازدید هفتگی قضات محاکم حقوقی و کیفری دادگستری زرند از زندان  شهرستان زند در راستای کاهش جمعیت کیفری و حفظ حقوق شهروندی انجام می شود.

حجت الاسلام محمدی گفت: بیشترین جرائم منجر به زندان در شهرستان زرند مربوط به مواد مخدر و سرقت است که عمده این متهمین دارای سابقه هستند که امیدواریم با اجرای ساز و کارهای اصلاحی مانع از ورود مجدد آنان به زندان شویم.

در این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن دیدار با مددجویان و محکومان مالی به  بررسی مشکلات آنها پرداخت و دستورات قضائی لازم را در این رابطه صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha