۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83538260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه تقویت شود

۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹
کد خبر: 83538260
بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه تقویت شود

گناوه- ایرنا - بیمارستان سوانح و سوختگی "چرومی" گناوه تنها بیمارستان استان بوشهر در عرصه ارایه خدمات درمانی به بیماران سوختگی است که تقویت آن ضروری است.

فرماندار گناوه روز شنبه در بازدید از این مرکز درمانی گفت: این بیمارستان خیرساز علاوه بر خدمت‌رسانی به بیماران استان  بوشهر، دیگر بیماران مراجعه کننده از استان‌های همجوار  را پوشش می‌دهد و نیاز به توجه ویژه و تقویت در زمینه‌های کادر تخصصی، تجهیزات و امکانات دارد.

غلامرضا مهرجو افزود: وزاتخانه‌هایی که در استان بوشهر مسئولیت‌های اجتماعی دارند باید در تقویت بیمارسان سوختگی گناوه اهتمام جدی ورزند.

وی اظهار داشت: اگرچه دانشگاه علوم پزشکی و دولت به این مرکز درمانی همواره توجه داشته‌اند اما نیاز به تقویت بیشتر دارد.

فرماندار گناوه گفت: بیمارانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند باید احساس کنند که نیاز به اعزام به مراکز درمانی دیگر نقاط کشور ندارند.

وی بیان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته خدمات و تجهیزات این مرکز مطابق با بیمارستان‌های برخوردار است.

مهرجو گفت: مجموعه دولت در استان بوشهر و شهرستان گناوه آمادگی برای حمایت و پشتیبانی و مساعدت به بیمارستان سوختگی گناوه را دارد.

مدیر پرستاری بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اظهارداشت: این مرکز با پنج بخش درمانی و ۴۰ نیرو به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند.

صدرا زاهدی راد افزود: در میان هفت بیمارستان سوختگی کشور که در مراکز استان‌ها قرار دارند بیمارستان گناوه از قدیمی‌ترین و به عنوان تنها بیمارستان شهرستانی سوختگی ایران است.

وی بیان کرد: از بیماران مراجعه کننده به این مرکز مراقبت‌های لازم انجام می‌شود و نیاز به مراجعه آنان به دیگر مراکز درمانی نیست.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲ بیمارستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha