۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83538181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانی تیم والیبال بانوان مهاباد در مسابقات ۵ جانبه آذربایجان‌غربی

مهاباد- ایرنا- رییس هیات والیبال مهاباد گفت: تیم هیات والیبال این شهرستان در مسابقات پنج‌جانبه قهرمانی والیبال آذربایجان‌غربی با پیروزی بر حریفان خود قهرمان شد.

هیرش وقاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های قهرمانی چندجانبه والیبال بانوان آذربایجان‌غربی به میزبانی سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با حضور پنج تیم ارومیه، مهاباد، بناب، خوی و بوکان در مهاباد برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها تیم والیبال بانوان مهاباد با چهار پیروزی و کسب ۱۲ امتیاز مقام نخست را کسب کرد و تیم‌های بوکان و بناب هم به ترتیب با هشت و هفت امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های پنج‌جانبه والیبال بانوان آذربایجان‌غربی طی ۲ روز به صورت دوره‌ای برگزار شد و از بین تیم‌های برتر بازیکنان مستعد جهت تشکیل تیم والیبال بانوان استان انتخاب خواهند شد.

رییس هیات والیبال مهاباد اظهار داشت: سال گذشته نیز این شهرستان میزبان این دوره از مسابقات بود که با برتری بر حریفان خود مقام اول را کسب کرد.

رشته والیبال در مهاباد یکی از رشته‌های پرطرفدار محسوب می‌شود؛ تیم هیات والیبال مهاباد سال گذشته موفق به حضور در جمع هشت تیم برتر باشگاه‌های والیبال بانوان کشور شد.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار است که در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha