۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۰۸
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 83537830
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 نخستین پیروزی ذوب‌آهن در فولادشهر اصفهان رقم خورد

اصفهان- ایرنا- تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه 2 بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را در ورزشگاه فولادشهر شکست داد و نخستین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور به‌دست آورد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و تیم میزبان که در فصل جاری لیگ برتر تاکنون نتوانسته بود بردی را به دست آورد بعد از گذشت 9 هفته از رقابت‌های لیگ، نخستین پیروزی خود را در مقابل شاهین شهرداری بوشهر کسب کرد تا  همچنان به آینده امیدوار باشد.

در این دیدار تیم ذوب‌آهن که چیزی برای از دست دادن نداشت در مقابل شاهین شهرداری بوشهر که همانند رقیبش در دیدار امروز نتایج خوبی را کسب نکرده و در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اول چندین موقعیت خوب را از دست داد.

در دقیقه 31 دیدار، تیم میهمان به‌دلیل خطای هندی که انجام داد ذوب‌آهن را صاحب ضربه پنالتی کرد تا میلاد فخرالدینی، آن را تبدیل به گل کند.

در ادامه بازی، تیم شاهین بوشهر نیز در ضدحمله صاحب موقعیت های خوبی شد که بازیکنان این تیم در گلزنی ناکام ماندند و نتوانستند از موقعیت‌های خود بهره ببرند.

سبزپوشان اصفهانی در ادامه دیدار حملات گسترده‌ای را روی دروازه حریف انجام دادند تا اینکه در دقیقه 73 این دیدار قاسم حدادی‌فر از سمت چپ سانتر زیبایی را روی دروازه تیم میهمان فرستاد و ارسلان مطهری با یک ضربه برگردان جذاب، گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند تا نماینده بوشهر این بار در اصفهان شکست دیگری را تجربه و ذوب‌آهن نیز اولین پیروزی خود را در فصل جاری کسب کند.

در این دیدار برای ذوب‌آهن اصفهان محمد نژادمهدی، معراج اسماعیلی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، مهران درخشان مهر(تعویض دقیقه 20 با زبیر نیک نفس)، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان(دقیقه 62 با محمدرضا خلعتبری) و امیرارسلان مطهری با سرمربیگری علیرضا منصوریان به میدان رفتند.

همچنین برای شاهین بوشهر نیز پیمان شیرزادی، ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، میلاد صارمی، سلمان بحرانی، بهروز نوروزی فرد، لوکا گادرانی(تعویض دقیقه 51 با  مومنی)، حسین مالکی، حسن نجفی، سعید کریمی و محمدصادق بارانی با مربیگری مهرداد کریمیان به میدان رفتند.

داوری این دیدار را سیدعلی اصغر مومنی با کمک‌های عسگر محمدی و محمد راهی بر عهده داشتند و مسسعود مرادی ناظر بازی بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha