۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 83537729
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پر شدن ورزشگاه یادگار امام تبریز در یک ساعت مانده به آغاز بازی

تبریز - ایرنا - در فاصله یک ساعت مانده به شروع بازی تیم‌های تراکتور و استقلال بیش از ۸۰ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره )تبریز حضور دارند و هواداران همچنان به سمت ورزشگاه در حال حرکت هستند.

 دیدار تیم های تراکتور و استقلال تهران از هفته نهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس در حالی از ساعت ۱۸ امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز آغاز می شود که یک ساعت مانده به شروع بازی کل سکو های ورزشگاه پر شده است.

این در حالی است که هنوز تعداد زیادی از هواداران سرخپوشان تبریزی در راه رسیدن به مجموعه ورزشی یادگار امام در شلع جنوبی اتوبان شهید کسایی هستند.

با روند فعلی پیش بینی می شود تعداد تماشاگران بازی امروز عصر تراکتور و استقلال تهران به حدود ۱۰۰ هزار نفر برسد.

ترکیب احتمالی تیم تراکتور در بازی امروز به این ترتیب خواهد بود؛ رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، رضا اسدی، میثم تیموری، سید احمد موسوی، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، احسان حاج صفی، مازولا و محمدرضا آزادی

همچنین ترکیب احتمالی تیم استقلال نیز به این ترتیب خواهد بود؛ سید حسین حسینی،سیاوش یزدانی،عارف غلامی،محمد دانشگر،مسعود ریگی،علی کریمی،فرشید اسماعیلی،وریا غفوری،میلاد زکی پور،شیخ دیاباته،مهدی قائدی 

تیم تراکتور با کسب ۱۷ امتیاز فعلا در رده دوم و تیم استقلال با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha