۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۳۲
کد خبرنگار: 2986
کد خبر: 83533907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

طمع ۴۵ میلیون دلاری ترامپ برای نفت سوریه

۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۳۲
کد خبر: 83533907
طمع ۴۵ میلیون دلاری ترامپ برای نفت سوریه

نیویورک- ایرنا- رئیس جمهوری آمریکا در حالی که از کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش فخر می‌فروخت گفت ما نفت سوریه را نگه می‌داریم و به یاد بیاورید که ماهانه ۴۵ میلیون دلار، پول‌آوری دارد.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در گردهمایی انجمن بین المللی رئیسان پلیس ابتدا به رسانه هایی که روبروی او برای پوشش این رویداد خبری ایستاده بودند، حمله کرد و افزود این رسانه های جعلی به شما نمی گویند که مردم این کشور چقدر دوستتان دارند.

وی سپس به موضوع کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش اشاره و اظهار کرد: من، ما با یکدیگر ۱۰۰ درصد خلافت اسلامی را متلاشی کردیم. ما البغدادی رهبر داعش را کشتیم.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: او مردی بیمار و فاسد بود و اکنون او مرده است. او باید سالها پیش از این کشته می شد. رئیس جمهوری دیگری باید این کار را می کرد.

ترامپ ادامه داد: ما همچنان ده ها هزار نفر از داعشی ها را تحت شدیدترین نظارت ها در زندان داریم.

وی در بخش دیگری از این سخنرانی به حضور گروه‌های گنگ و قاچاق در برخی ایالت های آمریکا واکنش نشان داد و ضمن حمایت از ماموران اجرای قانون و پلیس، خواستار اعمال مجازات اعدام برای کسانی شد که نیروهای پلیس را به قتل می رسانند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین درباره وضعیت ناامنی شیکاگو اظهار کرد: اگر شیکاکو را با افغانستان مقایسه کنیم، افغانستان امن‌تر است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha