آزادپور: حضور زنان در ورزشگاه آزادی یک اتفاق تاریخی است

تهران- ایرنا- اولین دارنده مدال طلای انفرادی ورزش زنان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی، حضور زنان در ورزشگاه آزادی را گامی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور زنان در ورزشگاه حق مسلم آنهاست و قطعا این حضور یک اتفاق و رویداد تاریخی است.

خدیجه آزادپور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: تصمیم گیری برای حضور زنان در ورزشگاه آزادی واقعا عالی است این حق آنها است و از این اتفاق خوشحالم. به نظرم یک رویداد تاریخی با حضور زنان در ورزشگاه آزادی رقم خواهد خورد.

قهرمان ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گفت: این فقط حضور فرهنگی نیست و به طور قطع حضور زنان در ورزشگاه‌ها می‌تواند به انگیزه بیشتر برای رو آوردن آنها به رشته فوتبال هم شود و از این منظر هم حضور زنان بسیار مثبت است.

آزادپور ادامه داد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها از حقوق شهروندی آنها نیز محسوب می‌شود و این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و با برنامه‌ریزی خوب زمینه استمرار حضور زنان در ورزشگاه‌ها را فراهم کرد و فراموش نکنیم که زنان و مردان از حقوق برابری برخوردارند.

دیدار مقدماتی جام جهانی ایران و کامبوج فردا (پنجشنبه) راس ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و برای اولین بار زنان ایران با خریداری بلیت این دیدار را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha