زندگینامه ۲۵ شهید نیروی انتظامی خلخال منتشر شد

اردبیل _ ایرنا _ مسئول عقیدتی ، سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال گفت: همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی زندگینامه ۲۵ شهید نیروی انتظامی این شهرستان چاپ و منتشر شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام اسلام نوری روز چهارشنبه در دیدار با خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی خلخال افزود: هدف اصلی از این اقدام فرهنگی معرفی شهدای ناجا در این منطقه ، آثار ارزشمند به جای مانده از شهدا و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی بیان کرد: شهرستان خلخال ۵۰۰ شهید، هفت سردار سلحشور دفاع مقدس، هزار و ۲۰۰ جانباز و بیش از ۷۰ آزاده را که تعدادی از این عزیزان جان برکفان نیروی انتظامی هستند، را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

او گفت: بیش‌ترین شهدای نیروی انتظامی در مناطق مرزی آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه و دیگر مناطق مرزی و در درگیری با اشرار ، قاچاقچیان مواد مخدر و گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیده‌اند.

نوری اظهار داشت: این شهدا در عملیات‌های مختلف در مناطق مرزی ارومیه، سردشت، مهاباد، اشنویه و کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

سرهنگ سیدهادی موسوی ، فرمانده انتظامی خلخال نیز در رژه یگان‌های موتوری امداد و نجات فرماندهی انتظامی خلخال گفت: ماموران این فرماندهی دوره‌های آموزشی امداد و نجات در حوادث قهری را سپری کرده و با توجه به امکانات موتوری در اختیار آماده ارائه هرگونه خدمات به مردم هستند.

وی از اجرای ده‌ها برنامه در هفته نیروی انتظامی در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و افزود: عملکرد مطلوب فرماندهی انتظامی خلخال در نیمه نخست امسال موجب کسب رتبه برتر این فرماندهی در استان اردبیل شده است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

۶۰۱۸/۷۱۱۹

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha