۱۵۰ تن گوشت و مرغ از استان ‌تهران به عراق ارسال شد

تهران- ایرنا- رییس اداره دامپزشکی شهر تهران گفت: به منظور برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) ۱۵۰ تن گوشت قرمز و مرغ به موکب‌های کشور عراق ارسال شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره دامپزشکی شهر تهران، مجید محمدیان اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و افزایش ارسال محصولات غذایی به موکب‌های مستقر در کشور عراق، اداره دامپزشکی پایتخت با همکاری ستاد اربعین اقدام به نظارت جدی و مستمر بر فرآورده‌های خام دامی ارسالی به این مراسم می کند.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۱۰۰ تن گوشت سفید، بالغ بر۵۰ تن انواع گوشت قرمز و همچنین حدود ۱۰ تن تخم مرغ بازرسی و گواهی قرنطینه ای آن به مقصد شهرهای مرزی جهت مصرف در این مراسم، صادر شده است.

رییس اداره دامپزشکی شهر تهران ادامه داد: باتوجه به حجم بالای درخواست‌ها، از کلیه موکب‌ها که قصد ارسال هرگونه فرآورده خام دامی به شهرهای مرزی و یا کشور عراق را دارند تقاضا می‌شود جهت بازدید و صدور گواهی قرنطینه ای ابتدا به ستاد اربعین مراجعه و پس از ثبت درخواست با دردست داشتن تاییدیه ستاد به اداره دامپزشکی پایتخت مراجعه کنند

محمدیان گفت: به دلیل افزایش درخواست‌ها، متقاضیان از موکول کردن فرآیند دریافت مجوز به روزهای پایانی مراسم جدا خودداری کنند.

وی اعلام کرد که کارشناسان اداره دامپزشکی شهر تهران آماده ارائه مشاوره و راهنمایی درخصوص فرآیند صدور مجوز و حمل و نقل به موکب داران از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۶۵۹۱۰۰۵ هستند.

تهرام/۷۲۴۳//۶۱۳۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha