۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۴
کد خبر: 83502849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چشمی: گل‌های اتفاقی زیادی دریافت کرده‌ایم

۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۴
کد خبر: 83502849
چشمی: گل‌های اتفاقی زیادی دریافت کرده‌ایم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بسیاری از گل‌هایی خورده آبی‌ها در این فصل اتفاقی بوده است، گفت: از استقلال توقع می‌رود تا عملکرد بهتری را در خط دفاعی داشته باشد.

«روزبه چشمی» پس از پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:هواداران استقلال بنا به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم بودند و از این بابت ناراحت هستیم.

وی افزود: دروازه حریف را باز کردیم اما آن پنالتی‌ که به ضرر ما گرفته شد کارمان را سخت کرد. خوشحالم در نهایت به پیروزی رسیدیم.

بازیکن استقلال خاطرنشان گفت: استقلال همیشه جزو تیم‌هایی بوده که بهترین خط دفاعی را داشته است و باید بیشتر تمرین کنیم تا توانایی‌هایمان را به اثبات برسانیم.

چشمی تصریح کرد: خیلی از گل‌هایی که در این فصل دریافت کردیم اتفاقی بود هرچند از استقلال توقع می‌رود تا عملکرد بهتری را در این منطقه داشته باشد.

وی تاکید کرد: دفاع سه نفره سیستمی است که استراماچونی تصمیم گرفته از آن استفاده کند و احتیاج به زمان داریم تا در این سیستم به هماهنگی کامل برسیم.

مدافع استقلال گفت: این دو پیروزی برای استقلال در جام حذفی و لیگ برتر، ضروری بود و باعث خواهد شد تا از نظر روحی برای بازی‌های آینده تقویت شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha