۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1238
کد خبر: 83502643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش اربعین با ایجاد ناامنی در عراق از سوی دشمنان کمرنگ نمی‌شود

آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان گفت: دشمنان اسلامی با ایجاد ناامنی در عراق نخواهند توانست همایش عظیم راهپیمایی اربعین را کمرنگ کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلای آبادان اساس این ناامنی و اتفاقات در عراق را از سوی آمریکا، جبهه عبری و بخشی کشورهای عربی دانست و افزود: اتحاد و مانور جهان اسلام و کنگره اربعین حسینی دنیا را متوجه خود کرده و زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.

 وی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی توسط جوانان انقلابی در مرز شلمچه را از بی سابقه ترین خدمات بیان کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی ، جهادی و انقلابی نیروهای مردمی با ارزش ترین خدمات به زائران اربعین در مرز شلمچه انجام می شود.

وی با بیان اینکه همایش راهپیمایی اربعین چهره واقعی اسلام را به جهان نشان می دهد گفت: مسلمانان جهان اجازه نمی دهند حماسه اربعین به واسطه این ناامنی ها کمرنگ شود بلکه با شکوهتر از قبل این راهپیمایی حسینی را برگزار خواهند کرد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در تامین  امنیت و حفظ حاکمیت جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی ایفا

می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه نیروی انتظامی از بازوان توانمند جمهوری اسلامی است گفت: نیروی انتظامی در حوزه های اخلاقی، اینترنت، ماهواره ، سایبری و فضای فرهنگی ،ایجاد بستر امنیت ، آگاهی بخشی به جامعه ، پیشگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی موفق عمل کرده است.

امام جمعه آبادان اظهار داشت: دشمنان تمام تلاش خود را برای برهم زدن امنیت به کار می برند و نیروی انتظامی در برابر این ناامنی ها در دفاع از حقوق شهروندی زحمات زیادی متحمل می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیروی سپاه را نماد پر افتخار در مسیر تعالی معرفی کردند و فرمودند سپاه بیش از این می تواند پیشرفت کند.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رویش ها موفق عمل کرده و در مسیر انقلاب از بدو تاسیس تاکنون ثابت قدم بوده ، درخشش سپاه در نوآوری و خلاقیت در عرصه های گوناگون ارزشمند است.

 حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری سپاه دچار فرسودگی نشده و عناصر اساسی سپاه هویت خود را حفظ کرده اند.

۷۱۰۰/۶۰۶۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha