۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۷:۴۶
کد خبر: 83502365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه

تهران-ایرنا- احتمال کناره گیری وزیر انرژی آمریکا، فعال شدن سامانه فروش بلیت به بانوان برای تماشای بازی فوتبال ایران و کامبوج در ورزشگاه، توصیه مسئولان برای تعجیل نکردن زائران اربعین حسینی و هشدار رئیس جمهوری عراق درباره انحراف تظاهرات از مسیر آن از مهمترین عناوین خبری ایرنا در ۱۲ ساعت گذشته است.

اخبار داخلی::

تهران- بدنبال فراهم شدن زیرساخت های لازم جهت ورود زنان به ورزشگاه به منظور تماشای بازی ایران و کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، فدارسیون فوتبال با همکاری شرکت توسعه اماکن ورزشی، سامانه بلیت فروشی این دیدار را با اختصاص جایگاه به زنان فعال کرد.

چابهار- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: کالاهای اساسی کشور روند کاهش قیمت را طی می‌کنند و بزودی نه تنها ظرفیت ذخیره این کالاها به حد معمول می‌رسد بلکه حتی چند برابر خواهد شد.

تهران- سامانه سماح در پیامکی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد با توجه به عدم استقرار موکب ها و ایستگاه های خدماتی در مسیرهای راهپیمایی زائران اربعین حسینی و نیز اغتشاشات اخیر در بعضی از شهرهای عراق برای حرکت به سوی مرزها تعجیل نکنند.

اهواز - مراتع و جنگل بلوط ارتفاعات کوه ادیو اندیکا از عصر پنجشنبه دچار آتش سوزی شده است.

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری در مقطع سنی ۶ تا ۱۱ ساله در استان ۲ هزار و ۷۵۷ نفر ثبت‌نام نکرده‌اند، گفت: از نظر ما از این تعداد یک هزار و ۴۷ نفر بازمانده از تحصیل محسوب می‌شوند.

اخبار خارجی::

تهران –تارنمای «پولیتیکو» به نقل از سه منبع آگاه گزارش داد که «ریک پِری» وزیر انرژی آمریکا قصد دارد اواخر ماه نوامبر از دولت دونالد ترامپ کناره‌گیری کند.

تهران –«خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع عربستان سعودی بامداد جمعه با انتشار توییتی،‌ طرح آتش بس یمنی ها را مثبت ارزیابی کرد.

تهران –«عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق بامداد جمعه در پیامی تلویزیونی به موضوع تحولات اخیر در این کشور پرداخت و با حمایت از برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز گفت: برخی موفق شدند تا تظاهرات را از مسیر مسالمت آمیز آن خارج کنند.

نیویورک- نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و معاون باراک اوباما، دونالد ترامپ را متهم کرد که برای انتخاب مجدد خود دست به دامان دولت‌های خارجی شده است.

مسکو - وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر دو روزه خود به مسکو برای شرکت در مجمع هفته انرژی روسیه با بیان اینکه ایران دوست کشورهای منطقه است، اظهار داشت: کشورهای منطقه جمهوری اسلامی ایران را دوست خود بدانند.

تهران – شورای عالی مبارزه با فساد عراق روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای از برکناری یکهزار کارمند بخش دولتی این کشور به جرم اختلاس و تضییع اموال عمومی خبر داد.

مسکو - رییس جمهوری روسیه بار دیگر اعلام کرد که کشورش از حل و فصل سیاسی مساله هسته‌ای ایران حمایت می‌کند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha