اختصاص ۱۰میلیارد تومان به توسعه ناحیه نوآوری در حوزه علوم انسانی

تهران -ایرنا- معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از اختصاص ۱۰میلیارد تومان برای توسعه ناحیه نوآوری حوزه علوم انسانی در دانشگاه علامه طباطبایی از سوی این معاونت خبر داد.

سورنا ستاری روز سه‌شنبه درحاشیه مراسم افتتاحیه آزمایشگاه علوم شناختی در حوزه علوم انسانی و بازدید از مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی افزود:   امیدواریم در فرصت باقی مانده از دولت دوازدهم، در بخش‌هایی که مربوط به علوم انسانی است موفقیت‌هایی حاصل شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر اقدامات خوبی در حوزه تولید محتوا صورت گرفته، نمونه‌های موفقی مانند آپارات که جزو ۱۰۰سایت پربیننده دنیا است، نشان می‌دهد که در این حوزه خوب کار شده است.
ستاری با اشاره به اینکه باید علوم انسانی با تکنولوژی همراه شود، افزود: دانشگاه علامه باید هرچه زودتر مجوز پارک علم و فناوری را بگیرد تا شرکت‌ها وارد پارک شوند و حضور فعال داشته باشند.
وی گفت: این دانشگاه باید راه‌اندازی ناحیه نوآوری را به طور جدی پیگیر شود، در این راستا نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۰میلیارد تومان برای توسعه ناحیه نوآوری و توسعه آزمایشگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز به ویژه در زمینه علوم شناختی و آی تی اختصاص می‌دهد چرا که علوم شناختی بسیار مهم و دارای ارزش افزوده  اقتصادی بالاست.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: دانشگاه علامه طباطبایی پیشرو در حوزه علوم انسانی است و معاونت نیز اعلام آمادگی می‌کند که در بخش‌هایی که معاونت در این حوزه موفق بوده در صورتی که خارج از اصول فکری معاونت نباشد، حمایت و همکاری کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha