ایران با تجربه دفاع مقدس در برابر هر حادثه‌ای بیمه شد

گچساران - ایرنا - فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تجربیات ملت ایران در دوران دفاع مقدس کشورمان را در برابر هر حادثه‌ای بیمه کرده است گفت: اقتدار ایران اسلامی در مقابل هر فتنه‌ای باعث قدرت بازدارندگی کشور در منطقه شده است.

به گزارش ایرنا،سردار عظیم ابراهیم پور روز یکشنبه در اجتماع بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینه ثارالله شهر دوگنبدان افزود: دشمنان ایران اسلامی با طراحی ۵۲ کودتا و ۱۷هزار شهید ترور از هیچ تلاشی برای تضعیف جمهوری اسلامی فروگذار نکردند.

وی اظهار داشت: بخش عمده ای از اقتدار ایران اسلامی دستاورد جنگ نابرابر جوانان کشورمان در برابر ۳۶ کشور جهان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

ابراهیم پور بیان کرد: به اسارت درآمدن سربازان ۱۹ کشور جهان از سوی رزمندگان که هنوز هم اسناد آن موجود است گواهی بر قدرت دشمنان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی بوده است.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: جوانان ایران اسلامی در حالی غیرتمندانه از خاک کشورمان دفاع کردند که کمترین تجهیزات نظامی در اختیار نداشتند.

ابراهیم پور عنوان کرد:مقاومت همه جانبه همه مردم کشورمان از شهرهای مرزی گرفته تا خط مقدم جبهه و مردمی که در دیگر نقاط کشور فرزندانشان را روانه جبهه ها کردند باعث سربلندی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی شد.

ابراهیم پور بیان کرد:پس از جنگ تحمیلی نیز دشمنان با طراحی نقشه های متفاوت همه تلاش خود را برای از بین نظام جمهوری اسلامی به کار بستند اما به فضل خدای متعال و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره شکست خورده اند.

گچساران در دفاع مقدس ۶۳۷ نفر جانباز بالای ۲۵ درصد تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان دارای ۹۹ آزاده است که  ۲ تا هشت سال سابقه اسارت در اردوگاه های رژیم بعث عراق دارند.

شهرستان‌ گچساران با حدود ۱۲۶ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد ۳۶۰ شهید تقدیم دفاع از مرز و بوم کشورمان کرده است.

۸۱۴۳/۶۱۱۰


 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha