۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83489603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تارتار: شرایطمان در نفت مسجدسلیمان فاجعه است

۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۳۶
کد خبر: 83489603
تارتار: شرایطمان در نفت مسجدسلیمان فاجعه است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط در تیم ما فاجعه‌بار است و از مسئولان می‌خواهیم به تیم شهر مسجدسلیمان رسیدگی کنند چرا که تنها دلخوشی‌ مردم این شهر همین تیم است و از دست اندرکاران امور می خواهم این دلخوشی را از مردم نگیرند.

به گزارش ایرنا مهدی تارتار سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: قرار نبود به کنفرانس خبری بیایم چون در حق تیم ما اجحاف شده و باشگاه ما تصمیم گرفته است فردا بازی  نکنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما مستحق این حکم محرومیت نیست و در حق این تیم بی‌عدالتی صورت گرفته است گفت: من از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهم برای یک بار هم که شده به شهر مسجدسلیمان بیاید و با چشم خود ببیند که مردم در این شهر با چه مشکلات و سختی‌هایی زندگی می‌کنند، تنها دلخوشی‌ آنها این است که  یک روز در هفته به ورزشگاه آمده و بازی تیم شهرشان را تماشا کنند.

تارتار در خصوص رای اعلام شده کمیته انضباطی ومحرومیت تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان تا اطلاع ثانوی از تماشای بازیهای خانگی این تیم، گفت: از کمیته انضباطی درخواست کردیم این رأی  به تعلیق درآید و در صورت تکرار اجرا شود که امیدواریم با این خواسته موافقت شود.

وی درباره مشکلات مالی تیمش گفت: شهریور هم تمام شد و باشگاه نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند. مشکلات ما همچنان پابرجاست و سه ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌ایم، ما حتی یک پزشک هم در کنار تیم‌مان نداریم و اگر خدای ناکرده برای بازیکنی اتفاقی رخ دهد، نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم. در طول سابقه عمر مربیگری خود هیچ وقت با این شرایط و مشکلات روبه‌رو نبوده‌ام و باید بگویم که دیگر به این شکل نمی‌شود ادامه داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی تیمش مقابل شهر خودرو گفت: در مورد بازی هیچ صحبتی ندارم. تنها مصدوم تیم ما عباس عسگری است، او از ناحیه رباط صلیبی با مصدومیت مواجه شده و چند ماه از میادین دور شد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha