۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1399
کد خبر: 83480601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس آذربایجان‌شرقی ۵۶ هزار ماموریت انجام داد

۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰
کد خبر: 83480601
اورژانس آذربایجان‌شرقی ۵۶ هزار ماموریت انجام داد

تبریز - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۵۶ هزار ماموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شد.

به گزارش ایرنا، فرزاد رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خیرنگاران افزود: از این تعداد ۳۷ هزار و ۱۹۵ ماموریت در تبریز و ۱۸ هزار و ۸۷۷ ماموریت در سایر شهرستان ها انجام شده است.  
وی ادامه داد: از این تعداد ۴۴ هزار و ۸۸۷ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۱ هزار و ۷۱۵ مورد نیز ماموریت تصادفی بوده است.  
رحمانی گفت: از مجموع ماموریت های غیرتصادفی، ۳۱ هزار و ۹۳۷ مورد در تبریز و ۱۲ هزار و ۹۵۰ ماموریت در سایر شهرستان های آذربایجان شرقی انجام یافت.  
وی ادامه داد: از مجموع ماموریت های غیرتصادفی ۲۲ هزار و ۱۷۹ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۴ هزار و ۱۳۲ نفر نیز در محل درمان شدند.  
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی افزود: ۱۱ هزار و ۶۳۵ نفر از مصدومان تصادفی به مراکز درمانی منتقل شدند و یک هزار  و ۳۲۲ نفر نیز در محل درمان شدند.  
رحمانی ادامه داد: کارشناسان این مرکز مرگ ۱۶۰ نفر در ماموریت های تصادفی و یک هزار و ۴۶۹ نفر در ماموریت های غیر تصادفی را در محل تایید کردند.  
وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۲ هزار و ۸۰۶ مورد ماموریت قلبی، ۴۵۹ مورد سکته مغزی، یک هزار و ۴۶۴ مورد مشکل تنفسی، ۶۳۳ مورد سقوط از بلندی، ۴۵۹ مورد سوختگی، ۲۱۰ مورد نیز ماموریت مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن انجام شده است.  

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۱۰۲ هزار و ۳۹۵ ماموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شد که از این تعداد ۸۱ هزار و ۵۹۵ ماموریت غیرتصادفی بود.

۳۰۷۷/۶۱۲۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha