۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۴۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 83476637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۱۷ ماموریت امدادی در راه های البرز انجام شد

۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۴۳
کد خبر: 83476637
۴۱۷ ماموریت امدادی در راه های البرز انجام شد

کرج - ایرنا - امدادگران مرکز فوریت های پزشکی البرز هفته گذشته ۴۱۷ ماموریت برای انتقال مصدومان حوادث ترافیکی در این استان انجام دادند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز روز یکشنبه به ایرنا گفت : در این مدت۲ هزار و ۸۷۳ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدوما حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.

دکتر مهرداد بابایی اظهار داشت: تکنسین های اورژانس البرز در سومین هفته از شهریور ماه جاری به بیش از سه هزار و ۲۰۰ ماموریت اعزام شدند.

در این مدت، پرستاران واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به ۱۰ هزار و۱۷۳ تماس تلفنی پاسخگو بودند.تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ البرز یک هزارو۲۳۳ نفر بود و یک هزار و ۲۳۸  نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

در هفته ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با اعزام به چهار ماموریت ، ۶ مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات درمانی ویژه حفظ حیات به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد که از این تعداد پنج تن مصدوم تصادفی بودند.

در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محورهای مواصلاتی استان البرز شاهد تردد مسافران وعزادارانی بود که به قصد شرکت در مراسم عزاداری در مواطن اصلی خود، از این مسیرها عبور داشتند که اورژانس البرز به مسافران خدمات رسانی کرد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی البرز به منظور ایجاد احساس امنیت خاطر در مسافران  و نیز ارائه خدمات درمانی در کمترین زمان ممکن در مواقع بروز حوادث ترافیکی جاده ای ، اقدام به استقرار و آماده باش کامل پایگاه های جاده ای و نیز افزایش ظرفیت امداد رسانی  نمود و دستکم حدود ۶۰۰ ساعت استقرار در ایام هفته گذشته در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

 هفته گذشته چهار نفر براثر سوانح ترافیکی در البرز جان باختند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha