۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۳۸
کد خبر: 83468664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور بیش از ۶۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه دمشق

۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۳۸
کد خبر: 83468664
حضور بیش از ۶۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه دمشق

تهران - ایرنا - مدیر نمایشگاه های سوریه روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که امسال بیش از ۶۰ شرکت از ایران در حوزه های مختلف در شصت و یکمین نمایشگاه تجاری دمشق حضور داشتند.

«غسان الفاکیانی» مدیر موسسه نمایشگاه های سوریه افزود: گفت و گوهای اولیه و هماهنگی های لازم برای عقد قرارداد در آینده نزدیک با طرف های ایرانی انجام شده است.

الفاکیانی همچنین آمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه دمشق را یک میلیون و ۴۷۲ هزار نفر اعلام کرد.

وی یادآورشد  که در این دوره ۳۸ کشور در قالب یکهزار و ۷۰۰ شرکت در مساحتی بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مربع محصولات خود را عرضه کردند.

الفاکیانی همچنین از افزایش حضور ۵۰۰ شرکت نسبت به دوره قبل خبر داد.

شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق با شعار "از سوریه به جهان" روز گذشته (جمعه) به فعالیت ده روزه خود در حوزه های تجاری و جذب سرمایه گذاری پایان داد.

در نمایشگاه امسال کشورهایی چون جمهوری اسلامی ایران، روسیه، چین، هند، برزیل، پرتغال، الجزایر، لبنان، فلسطین، عراق، عمان، امارات، آفریقای جنوبی، فیلیپین، اندونزی و جمهوری چک حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی دمشق در حالی برگزار شد که با بازگشت ثبات و آرامش در بیشتر مناطق سوریه، بار دیگر ساخت وسازها و راه اندازی صنایع مختلف شروع شده و مقام های سوری نیز با ارائه تسهیلات تشویقی و دادن امتیازات خاص، زمینه را برای سرمایه گذاران به خصوص سرمایه داران سوری مقیم خارج فراهم می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha