۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1781
کد خبر: 83468282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴درصد از اعتبارات نفتی به طرح های عمرانی هرمزگان اختصاص یافت

بندرعباس-ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: طبق پیگیری و هماهنگی با رییس جمهوری و تصویب شورای اقتصاد، ۴ درصد از اعتبارات پروژه های نفتی برای کمک به اجرای مسوولیت های اجتماعی و طرح های عمرانی این استان اختصاص یافت.

فریدون همتی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: این چهار طرح بزرگ نفتی در استان شامل، توسعه میادین سیری با هزینه ۱۰۴ میلیون یورو، رسالت لاوان ۱۶۰ میلیون یورو، رشادت ۲۶۰ میلیون یورو و مخازن نفتی در جاسک با دو میلیارد دلار اجرا می شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح های نفتی در هرمزگان، می توان با جذب اعتبارهای لازم گام های بزرگی در راستای انجام طرح های عمرانی برای استان برداشت.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: همچنین طبق نیاز استان و بر اساس مصوبه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه، ۲ دانشکده علوم پزشکی در مناطق مختلف شرق (میناب) و غرب (بندرلنگه) هرمزگان راه اندازی می شود.

همتی یاد آور شد: فرمانداران شهرهای میناب و بندرلنگه باید به طور جدی راه اندازی دانشکده علوم پزشکی را پیگیری کرده و با مشارکت های خیران، ساختمان ها را احداث کنند.

وی خاطر نشان کرد: آغاز به کار این ۲ دانشکده پزشکی در شرق و غرب هرمزگان، تاثیرات مثبتی را برای حوزه سلامت، بهداشت و درمان استان خواهد داشت.

۹۹۴۴ /۶۰۴۸

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha