۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 2241
کد خبر: 83467236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقامت تنها راه مقابله با دشمنان است

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به آموزه های نهضت عاشورای حسینی گفت : امروز تنها راه مقابله با دشمنان اسلام استقامت و ایستادگی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج  تاکید کرد که  تنها راه مقابله و برخورد اصولی با دسیسه ها و زیاده خواهی دشمنان انتخاب راه درست و استقامت در آن راه تا کسب نتیجه است.

وی ادامه داد : حرکت مردم و مسئولان  نظام اسلامی در مسیر صحیح ،نیازمند درس گرفتن‌ از عاشورای حسینی و فراگیری کامل از آموزه های دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به نگاه های جناحی و گروحی به انتخابات مختلف کشور، رعایت کامل مصلحت نظام و انقلاب در این راستا را مورد تاکید قرار داد.

خطیب جمعه کرج  گفت: ممکن است بسیاری صلاحیت لازم برای نمایندگی مجلس را نداشته باشند، اما به  پشتوانه جناح و گروه خاص وارد عرصه انتخابات شوند، لذا باید در مسیر انتخابات این مهم  مد نظر قرار گیرد.

آیت الله حسینی همدانی بیان داشت: در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی  بسیاری از مردم افرادی را که در لیست ها وارد کارزار انتخابات شدند، نمی‌شناختند.

نماینده ولی فقیه در البرز  با اشاره به بازداشت برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: شاید تعداد بازداشت شدگان بیشتر هم بشود و باید به این نکته توجه کنیم که چرا و چگونه شاهد اینگونه اتفاقات هستیم .

وی افزود: باید برای انتخاب نمایندگان دقت لازم انجام شود و بررسی صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس  مورد توجه خاص قرار گیرد.

آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: مسئولان باید مصلحت نظام و انقلاب را مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: این تعبیر رهبری همیشه باید به یاد ما باشد که «نماینده باید مصالح انقلاب و کشور را به مصالح شخصی و گروه مقدم بدارد» کسی که انتخاب می‌کنید باید چنین ویژگی را داشته باشد.

خطیب جمعه کرج با اشاره به بدعهدی های اروپا برای حفظ برجام و خساراتی که از این ناحیه  به مردم و کشور وارد شد، بیان داشت: باید درمقابل زیاده خواهی سلطه طلبان در صحنه دیپلماسی با جدیت و محکم قدم برداریم‌. 

وی گفت: در بحث گامهای برداشته شده در مسیرفعال شدن دوباره توان هسته ای همه به خوبی فهمیدند که جمهوری اسلامی ایران بر مواضع خودش مصمم است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه قسمتی از توان هسته‌ای ایران بعد از برداشتن گام‌های متقابل دوباره فعال شد، اظهار داشت: همه دراین برهه فهمیدند که ایران بنا ندارد منفعلانه برخورد کند و بر مواضع خود برای جبران گذشته مصصم است ، این حرکت برای آنها پیام داشت و به خصوص اروپای دلال را به واکنش وا داشت.

آیت الله حسینی همدانی  با بیان اینکه غربی ها به دنبال آن هستند که ایران گام سوم را بر ندارد،عنوان کرد: اگر چه دیر عمل شده، اما این راه، راه درستی است و باید در مسیر کاهش تعهدات برجامی گام برداشت و با قدرت تا جبران تمام خسارت‌ها پیش رفت.

‌ نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: عده‌ای دانسته یا ندانسته توان ایران را در گام سوم کم نکنند، این عده نباید به دشمنان اطمینان بدهند و آنها را امیداور کنند که ایران از برجام خارج نمی شود،بهترین اقدام در گام سوم افزایش تعداد سانتریفیوژها و به روزرسانی این تجهیزات همگام به فناوری نوین است، ایران سایت غنی سازی فردو را برای تولید اورانیوم مورد نیاز از فاز تحقیقاتی خارج کرده و وارد فاز صنعتی کند.

امام جمعه کرج با اشاره  پیروزی‌های حزب‌الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی،اظهار داشت: عملیات غافلگیرانه موشکی حزب‌الله به خودروی نظامی رژیم پلید صهیونیستی در پاسخ به ترور ۲ جوان رزمنده لبنانی که در سوریه به شهادت رسیدند نشان از قدرت و توان دفاعی جبهه مقاومت درمقابل زیاده خواهیهای رژیم صهیونیستی دارد،،رژیم کودک کش و پلید صهیونیستی بعد از سخنرانی سیدحسن نصرالله در آماده باش کامل قرار داشت و هوشیار بودکه نکند اتفاقی بیفتد.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با وجود فضای کنترلی و اطلاعاتی خود نتوانست از این حمله جلوگیریکند، اسرائیل درحملاتی که به عراق و سوریه هم دارد از روی استیصال و دادن روحیه به خودشان به این اقدامات متوسل شده و خود آنها هم می دانند که به زودی رژیم صهیونیستی از نقشه دنیا محو می‌شود.

وی با بیان اینکه چهاردهه است که ایران اسلامی با وجود فشارهای دنیای استکباری به اندازه توان خود از ملت فلسطین دفاع کرده‌است،گفت: هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس درنامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از کمک‌های مردم ایران به مردم مظلوم فلسطین تقدیر و تشکر کردند.

خطیب جمعه کرج بیان داشت: امروز مردم مظلوم یمن هم از قیام عاشورا درس گرفته و در مقابل دشمنان خود ایستادگی و با آنها مبارزه میکنند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه ملت مظلوم یمن ۵۳ ماه در یک نبرد نابرابرقرار گرفته و دوام آورده است،ادامه داد: یمنی‌ها توانستند با مقاومت و پایداری ائتلاف عربستان را از بین ببرند و در طول ۲ ماه گذشته با موشک‌های هوشمند خود ۲ هواپیمای شناسایی آمریکا را از بین بردند.

وی تاکید کرد که با مقاومت و ایستادگی  انصارالله موجب شده تا آمریکا را ناچار به مذاکره با یمنی ها شود، درگذشته آمریکایی ها انصارالله را به حساب نمی آوردند اما امروز به دنبال مذاکره با آن هستند و این ایستادگی و مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است. 

امام جمعه کرج به واقعه ۱۷ شهریورماه  سال ۵۷ و کشتار مردم مسلمان ایران اشاره کرد و گفت: این حادثه خونبار به فرمان آمریکا توسط شاه پلید انجام شد که این قدم نقطه عطفی برای شروع انقلاب اسلامی ایران بود و این روز به نام روز شهدا نامگذاری شد.

۷۴۱۱/ ۶۱۵۵

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha