۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۰۴
کد خبرنگار: 2443
کد خبر: 83465693
T T
۲ نفر
کمک هزینه ایاب و ذهاب امدادگران 10 درصد افزایش یافت

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر از افزایش ۱۰ درصدی کمک هزینه ایاب و ذهاب امدادگران، نجاتگران، نیروهای ایثار و واکنش سریع هلال احمر از ابتدای شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش چهارشنبه شب پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر،«علی‌اصغر پیوندی» پس از بازدید از پایگاه های امدادی درچند استان ازجمله زنجان، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در روزهای گذشته گفت: از زمان حضورم در هلال احمر پیگیر افزایش کمک هزینه ایاب و ذهاب امدادگران بوده ایم.

وی افزود: خوشبختانه با وجود مشکلات شدید بودجه ای جمعیت و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به پیشنهاد رئیس سازمان امداد و نجات و در راستای اجرای دومین مصوبه بیست و هفتمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر، مبالغ کمک هزینه ایاب و ذهاب اعضای داوطلب و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به میزان ۱۰ درصد افزایش یافت.

پیوندی گفت: کمبود بودجه و برخی مشکلات منجر به عدم افزایش کمک هزینه ایاب و ذهاب امدادگران شده بود. با تلاش های صورت گرفته، از ابتدای شهریور سال جاری این کمک هزینه ۱۰ درصدی به جهت تسهیل در رفت و آمد این عزیزان افزایش یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این مبلغ به صورت فردی بسیار ناچیز بوده اما در کل مبلغ بسیار زیادی می‌شود که البته ما مفتخریم خدمتگزار هر چند کوچکی برای امدادگران باشیم.

همچنین رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  با اشاره به بخشنامه  جدید،  محاسبه ۱.۵ برابری کمک هزینه ایاب و ذهاب امدادگران داوطلب در پایگاه های امداد و نجات کوهستان خبرداد.

«مرتضی سلیمی» گفت: با توجه به قولی که رییس محترم جمعیت داده بودند، کمک هزینه ایاب و ذهاب امدادگران داوطلب برای ۳۲ پایگاه امداد و نجات کوهستان که در شرایط سخت فعالیت می‌کنند، با تایید سازمان امداد و نجات، پرداخت می شود.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha