۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶
کد خبر: 83455131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استفاده از همیاران پلیس محرم در آذربایجان‌شرقی

۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶
کد خبر: 83455131
استفاده از همیاران پلیس محرم در آذربایجان‌شرقی

تبریز- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه همکاری مردم با پلیس می‌تواند جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها را بگیرد، از بکارگیری همیاران پلیس محرم در استان خبر داد.

سردار حسین عبدی روز چهارشنبه در گردهمایی روسای هیئت های عزاداری و پیرغلامان استان افزود: در ماه محرم همراهی مردم با پلیس می تواند در ایجاد نظم و امنیت بسیار تاثیر گذار باشد.
وی با اشاره به فعالیت همیاران پلیس محرم از بین خود مردم در عزاداری های این ماه گفت: این عزیزان در طول برگزاری این برنامه ها رابط بین مردم و پلیس بوده و از ظرفیت آنها در برقراری و روان سازی ترافیک استفاده خواهد شد.
سردار عبدی ادامه داد: هر هیات حسینی برای بهتر برگزارشدن مراسمات خود می تواند ۲ نفر را در این طرح ثبت نام کند.
وی بابیان اینکه برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسمات حسینی دشمنان دین را ناامید خواهد کرد، گفت: پلیس باتمام توان خود در کنار عزاداران سیدالشهدا(ع) حضور پیدا خواهد کرد و در برقراری نظم و امنیت با کسی شوخی ندارد.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: پلیس در کنار هیئت های عزاداری است و کوچکترین بی احترامی به دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) با برخورد جدی پلیس همراه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برخورد مقتدرانه با قانون شکنان و هنجارشکنان در دستور کار پلیس استان قرار دارد.
سردار عبدی، آذربایجان شرقی را امنترین استان کشور عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در استان ما جرم سازمان یافته نیست و امروز پلیس توانایی پیشگیری و کشف تمام جرایم و تخلفات را دارد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز نیز در این گردهمایی به رعایت نکات ایمنی در نصب داربست و بنرهای عزاداری تاکید کرد وگفت: انتظار داریم هیئت های عزاداری در کنار شور حسینی با شعور حسینی نیز نسبت به عزاداری ها و ترویج فریضه امر به معروف ونهی از منکر بپردازند.
نواپور همچنین از محدودیت تصویربرداری هوایی در دستجات حسینی خبر داد و افزود : هیئت های حسینی که قصد استفاده از این تجهیزات را داشته باشند باید از مراجع قانونی مجوز استفاده دریافت کنند.

۶۱۲۰/۵۱۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha