۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰:۴۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 83454650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکصد شرکت ایرانی در نمایشگاه بین المللی دمشق حضور می یابند

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: ۱۰۰ شرکت از ایران در شصت و یکمین نمایشگاه بین المللی دمشق حضور خواهند داشت.

"بهمن حسین زاده" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سانا در تهران افزود: برگزاری شصت و یکمین نمایشگاه بین المللی دمشق، نشانه توانمندی سوریه است و  این امر نشان می دهد که دولت دمشق، بحران را پشت سر گذاشته است. بویژه آن که برگزاری این نمایشگاه در سایه تحریم های اقتصادی تحمیلی غرب بر سوریه، از اهمیت خاصی برخوردار است.

حسین زاده افزود: ایران در تمامی زمینه های اقتصادی و بازرگانی بویژه در بخش ساخت وساز، تمایل به سرمایه گذاری در سوریه دارد و برگزاری این نمایشگاه می تواند موجب تقویت صادرات میان دو کشور شود.

وی اظهار کرد: این رویداد همچنین موجب معرفی امکانات و ظرفیت شرکت ها می شود و استفاده از آن به مقابله با تحریم های اقتصادی سوریه، کمک می کند.

"حسن دانایی فر" مشاور "اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهوری و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران- سوریه- عراق نیز بر اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی دمشق تأکید کرد و گفت که شرکت های ایرانی در این دوره، حضور فعال تری خواهند داشت.

"مهدی سعیدالذاکرین" مدیر شرکت "پارس رستاک" که در زمینه برگزاری نمایشگاه و کنفرانس های بین المللی فعالیت دارد، نمایشگاه دمشق را یک فرصت مهم برای شرکت های ایرانی در عرضه مواد مصرفی، بازرگانی، زیرساختی و خدمات فنی و مهندسی دانست که سوریه نیازمند آن است.

سعیدالذاکرین تصریح کرد که همکاری تهران و دمشق برای مقابله با تحریم های اقتصادی علیه سوریه و ایران می تواند نقش مثبتی داشته باشد و ۱۰۰ شرکت ایرانی در این دوره از نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

"محمدرضا خانزاده" مدیر غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی دمشق، از این رویداد به عنوان پیروزی دولت سوریه بر تروریسم یاد کرد و افزود: در این نمایشگاه یکهزار و ۲۰۰ متر مربع به شرکت های ایرانی اختصاص داده شده است.

"محمدرضا مودودی" رئیس سازمان توسعه تجارت و صادرات وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران نیز در این خصوص گفت: این نمایشگاه، بیانگر قدرت و تدبیر دولت سوریه در یافتن راه حل و غلبه بر فشارهایی است که دولت دمشق، همواره به خاطر مواضع ثابتش با آن رو به روست.

شصت و یکمین نمایشگاه بازرگانی بین المللی سوریه با هدف انعکاس تصویر این کشور و تمدن و پیروزی های آن از روز چهارشنبه ششم تا چهاردهم شهریور در دمشق و در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع و با حضور ۵۰۰ شرکت از ۳۸ کشور گشایش می یابد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha