۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 83454014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استراتژی دشمنان رواج روحیه بی اعتمادی در جامعه است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه استراتژی دشمنان ضربه زدن به نظام اقتصادی و رواج روحیه بی اعتمادی در جامعه است، گفت: همدلی و وحدت بر تغییر استراتژی دشمن تاثیر می گذارد.

به گزارش ایرنا، محمدنوذری روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ایوان اظهار داشت: موضوعی که جامعه امروز ما با هر تفکر سیاسی به آن نیاز دارد وحدت و همدلی است که دشمن در این برهه زمانی به نقشه های مخرب خود دست نیابد.

وی، وحدت و همدلی را تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی عنوان کرد و افزود: جنگ اقتصادی آخرین حربه دشمنان نظام و انقلاب است که با برنامه ریزی مسئولان و همراهی مردم در این جنگ پیروز خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: با وجود تمامی مشکلات، تحریم، تهدید و بازی های روانی که جبهه دشمن بر علیه نظام و مردم ایران به راه انداخته است کشور در مسیر درست حرکت می کند.

نوذری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقوله مهم اربعین در استان ایلام یادآور شد: اربعین یک موضوع ملی،جهانی، اسلامی و فرهنگی است و تمام ارگان ها و نهادها باید در این ایام پای کار باشند.

وی اضافه کرد: اربعین علاوه بر رسالت مذهبی و دینی باید وجاهت اقتصادی در استان داشته باشد، می توان با ارائه برنامه ریزی های لازم در مسیر ایلام - مهران اشتغالزایی ایجاد کرد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: تلاش مدیریت ارشد استان و ستاد اربعین، ضمن استفاده از فضای معنوی و دینی این اجتماع بزرگ و جهانی، فراهم نمودن فرصت های شغلی برای مردم استان است.

نوذری با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم و اربعین حسینی گفت: استان ایلام دروازه عتبات عالیات و پایتخت فرهنگی عتبات است، با توجه به اینکه سال گذشته 2 میلیون و 400 نفر از مرز مهران تردد کردند اما امسال با توجه به حذف روادید بین دو کشور پیش بینی می شود این میزان به پنج میلیون نفر برسد.

وی تاکید کرد: امسال علاوه بر بحث اربعین دو موضوع مهم برگزاری کنگره بزرگ شهدا و سفر ریاست جمهور به استان داریم که تعداد زیادی از پروژه های ملی در این سفر مورد بهره برداری قرار می گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های خاص شهرستان ایوان یادآور شد: این شهرستان یکی از مناطق با ظرفیت و مستعد استان ایلام است که با همت و توجه مسئولان این ظرفیت ها باید شکوفا شود.

نوذری همچنین با تبریک روز کارمند گفت: مبنای کارمندی ، رعایت برخی اصول و معیارها و فرصتی مغتنم برای خدمتگزاری صادقانه به مردم است.

وی یادآور شد: تعهد به وظیفه اداری برای خدمت به مردم، حرمت به شان و جایگاه اداری، احترام به ارباب رجوع، پاسخگویی شفاف، درک شرایط روز و هموار کردن مسیر کسب و کار برای بخش خصوصی را از دیگر وظایف کارمندان دانست.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: روزمره گی برای مدیران یک آفت است و باید به سمت حل مشکلات مردم پیش بروند و درد دل آنها را گوش دهند.

شهرستان ایوان با 55 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد

7172/6034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha