۳۷ طرح عمرانی هرمزگان در سومین روز هفته دولت به بهره برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت ۳۷ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ۸۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان روز دوشنبه در جریان بهره برداری از این طرحها در غرب استان گفت: این طرح‌ها بیشتر در حوزه ورزشی، عمران شهری و روستایی، خدماتی، برق رسانی، آب رسانی وگاز رسانی و بیشتر مربوط به شهرستان‌های پارسیان، میناب، حاجی آباد، میناب و بستک بوده است.

فریدون همتی افزود: گازرسانی به هزار و ۲۰۷ خانوار شهردشتی با هزینه ۷۰ میلیارد ریال و با طول خط لوله ۳۵ کیلومتر، دبیرستان ۶ کلاسه روستای بهده و بهره برداری از فیبر نوری گمرک شیو در شهرستان پارسیان، بهسازی و اصلاح شبکه آبرسانی مرکز شهر میناب و طرح هادی روستایی در روستای کریان میناب از مهم ترین طرح‌های افتتاحی در این روز است است.

وی بیان داشت: ۲ طرح پرورش شترمرغ و مرکز بوم گردی در شهرستان بستک و یک طرح پرورش شتربا ظرفیت تولید ۱۲ تن گوشت در سال از دیگر طرح‌های مهمی بود که در سومین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.

درطول هفته دولت ۶۲۰ طرح با هزینه ۱۸ هزار و۴۰ میلیارد ریال درهرمزگان به بهره برداری رسید و عملیات احداث ۲۴ طرح به ارزش ۳ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha