۴ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 83451319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در ماکو افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- همزمان با دومین روز هفته دولت /یکشنبه/ با حضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار و مسوولان شهرستانی بهره‌برداری از ۱۸ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و آبخیزداری در ماکو آغاز شد.

این طرح‌های افتتاحی شامل پنج سد آبخیزداری با چهار هزار مترمکعب سنگ چینی ملاتی در حوضه آبریز مشرف به شهر ماکو ، چهار واحد خانه بهداشت کارگری در واحدهای با اشتغال ۵۰ نفر به بالا، افتتاح روکش آسفالت راه روستایی قزل‌داغ به طول یک هزار و ۲۰۰ متر و افتتاح هشت باب واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو هرکدام با ۶۵ متر مریع زیربنا در روستای کشمش بود.

برای افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها در مجموع یک میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومان هزینه شده است و علاوه بر آن نیز سه طرح آموزشی و آبخیزداری با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شد.

اولین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه خیرساز با مشارکت اداره‌کل تجهیز و نوسازی مدارس استان در روستای «ارنلر» و با ۶۳۰ میلیون تومان اعتبار بود و پس از آن نیز کلنگ دو طرح آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

در مجموع دومین روز هفته دولت سه طرح آموزشی و آبخیزداری و ۱۸ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و آبخیزداری در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است که با بیش از ۹۷ هزار نفر جمعیت در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

۷۱۳۲/۳۰۷۲

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha