۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 1176
کد خبر: 83449925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۹۳ پروژه هفته دولت در هیرمند آغاز شد

زاهدان - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی هیرمند گفت: ۹۳ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان در این شهرستان به اجرا در آمده که به میمنت هفته دولت به بهره‌برداری می رسند که راه‌اندازی تعدادی از آنها امروز/یکشنبه/ آغاز شد.

مهدی سرحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۱ پروژه از مجموع طرح‌های مورد بهره برداری در این هفته مربوط به حوزه کشاورزی است.

وی افزود: افتتاح طرح آسفالت محور زابل به هیرمند، فاز اول محور میلک - هیرمند به طول ۱۲ کیلومتر، عمران و توسعه شهری و آسفالت تمامی معابر و کوچه‌های شهر دوست‌محمد مرکز این شهرستان در مجموع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه از جمله مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری در این هفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان هیرمند بیان کرد: افتتاح مرکز پرورش و نگهداری شترمرغ با ظرفیت ۶۰۰ قطعه، بهره‌برداری از جایگاه دام، کلنگ زنی احداث کشتارگاه، بهره‌برداری از ماشین‌آلات کشاورزی، افتتاح ساختمان اداره برق، مجتمع حضرت فاطمه الزهرا (س) و راه‌اندازی طرح‌های شهرداری از جمله برنامه‌های مهم این شهرستان در هفته دولت است.

سرحدی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار مسئولان با مردم، جوانان، معتمدان و نخبگان از دیگر برنامه‌های شهرستان هیرمند در هفته دولت است.

به گزارش ایرنا منطقه سیستان با پنج شهرستان هیرمند، زابل، زهک، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha