۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 83444903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان گنبدکاووس ۹ مدال در مسابقات کشوری به دست آوردند

گنبدکاووس - ایرنا - مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: دانش آموزان این شهرستان در مجموع موفق به کسب پنج مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در رقابت های دانش آموزی کشور شدند.

احمد صفرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های دانش آموزی پسران و دختران گنبد با ۹۵ نفر در رشته های فوتسال، والیبال، بدمینتون و دوومیدانی از یکم تا ۲۹ مرداد به صورت دوره ای در استان های مختلف در رقابت‌های ورزشی دانش آموزی شرکت کردند.

وی افزود: حاصل تلاش دانش آموزان گنبدکاووس در این رقابت ها سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات دوومیدانی پسران، یک برنز در بدمینتون پسران، ۲ طلا و یک نقره در دوومیدانی دختران و عنوان چهارمی والیبال پسران بود.

به گفته مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس، بیشترین مدال های کسب شده از استان گلستان در این دوره از رقابت ها مربوط به دانش آموزان این شهرستان است.   

سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با حضور بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در ۱۴ رشته در پنج استان برگزار شد.

شهرستان گنبدکاووس که با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان به شمار می‌رود، افزون بر ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha