۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۱۱
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 83444544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حقوق معوق کارگران تنگ بیجار و چشمه خشک پرداخت شد

۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۱۱
کد خبر: 83444544
حقوق معوق کارگران تنگ بیجار و چشمه خشک پرداخت شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: حقوق 2 ماه کارگران شاغل در پروژه های چشمه خوش و تنگ بیجار تحت پوشش شرکت خدماتی عمران خشت نیوساید پرداخت شد.

شکراله شیرخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به دنبال پیگیری های استاندار ایلام مشکلات و مسائل واحدهای کارگری را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: بر همین اساس با همکاری شرکت نفت و گاز غرب،  2 ماه حقوق معوقه اردیبهشت ‌و خرداد سالجاری کارگران شاغل در این پروژه ها به تعداد ۳۷ نفر امروز پرداخت شد.

شیرخانی یادآور شد: برابر اعلام و تعهد شرکت نفت و گاز غرب طی ماه آینده، مابقی معوقات این کارگران پرداخت خواهد شد.

وی همچنین به آغاز ثبت نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان ایلام اشاره کرد و گفت: همزمان با سراسر کشور، چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در مرحله استانی در ایلام برگزار می شود.

شیرخانی افزود: این دوره  از مسابقات در 2 بخش خواهران و برادران ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده های آنان شامل، همسر و فرزندانی که سن آنها بالاتر از ۱۵ سال بوده و تابع مقررات سرپرستی فرزند هستند، برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ادامه داد: این مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل و حفظ 10 و۲۰ جزء و مفاهیم جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه برگزار خواهد شد.

وی گفت: زمان ثبت نام دوم شهریور تا بیستم مهرماه خواهد بود و علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خود مراجعه و ثبت نام نمایند.

شیرخانی یادآور شد: آزمون استانی برای معرفی نفرات برتر به مسابقات کشوری در آبان ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد. 

7180

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha