۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83440238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"خانم و آقای هنرمند" میزبان معاون هنری ارشاد

۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83440238
"خانم و آقای هنرمند" میزبان معاون هنری ارشاد

تهران- ایرنا- معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه گروهی با عنوان "خانم و آقای هنرمند" و آثار فریبا بروفر با عنوان "گسست" بازدید کرد.

 سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه تاپستری فریبا بروفر با عنوان گسست در گالری ثالث دیدن کرد و در افتتاحیه نمایشگاه خانم و آقای هنرمند در گالری فرمانفرما حضور داشت.

خانم و آقای هنرمند

نمایشگاه گروهی خانم و آقای هنرمند با آثاری از زوج‌های هنرمند در گالری فرمانفرما برپا شده است. در این نمایشگاه تجربه هنرمندانه زندگی مشترک میان زوج‌های هنرمند که گونه ای دیگر از زندگی را پیش رویمان خواهند گذاشت به نمایش در می آورد و به این موضوع می‌پردازد که آیا زوج‌های هنری، زندگی مشترکشان را هنرمندانه تجربه کرده اند یا مانند زوج‌های شاغل در هر رشته کاری دیگری تنها زندگی را نگریسته اند.

همچنین نشست تحلیل روانکاوانه آثار توسط متخصصان سه شنبه ۲۹ مرداد ساعت۱۷:۳۰ در گالری فرمانفرما برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه آثاری از شهلا آرمین، حبیب توحیدی، میترا ابراهیمی، علیرضا سپهبد، گیزلا وارگا سینایی، فرح اصولی، خسرو سینایی، مهناز پسی خانی، جمشید حقیقت‌شناس، شهره ایزدی، فرشید علیمی، فاطمه چاووشی، ایرج اسکندری، سهیلا شیبانی، محمدحسین ماهر، مهرنوش عسگری طاری، هومن خطیبی، آرزو صفایی شربیانی، رضا هدایت، فاطمه صفری، عین الدین صادق زاده، نگار فدایی، امید معصومی، مریم فریدونی، بهنام کامرانی، شیرین قندچی، علی قایمی، گلناز لواسانی، هومن بابایی زاد، سارا امیری، سعید رمضانیان، نسیم مژده، قدرالله عاقلی، مانلی منوچهری، کیوان عسگری، مهین نورماه، حبیب‌الله آیت‌اللهی، نوید هوتن و محمدرضا ظهوریان به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا ۱۵ شهریور برقرار است و علاقمندان برای بازدید از آن می توانند به گالری فرمانفرما واقع در خیابان کریم‌خان‌زند، خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲ مراجعه کنند.

تاپستری فریبا بروفر

نمایشگاه انفرادی تاپستری فریبا بروفر با عنوان گسست تا چهارشنبه ۶ شهریور در گالری ثالث ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره١٤٨ واقع شده است.

 تاپستری هنری است از قلب تاریخ. بافت تاپستری در دوران تاریخی خود کاربردی مانند تابلو نقاشی داشته است. پارچه‌ای پودنما که به‌ صورت دیوارکوب به کار می‌رفته و از آن برای زیبایی سازی محیط استفاده می گشته است. موضوعات این دیوارکوب‌ها اغلب وقایع تاریخی یا آیینی بوده است، ولی امروزه این هنر حدی نمی‌شناسد. 

.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha