۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
کد خبر: 83439163
T T
۰ نفر
میشل عون: در صورت تکرار جنگ علیه لبنان، پیروزی را تکرار می‌کنیم

بیروت- ایرنا- "میشل عون" رئیس جمهوری لبنان به سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه اشاره کرد و گفت: چنانچه جنگ علیه لبنان تکرار شود، پیروزی را تکرار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، همزمان با سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه در سال 2006 و پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، عون امروز از اقامتگاه تابستانی  خود در کاخ بیت الدین گفت: در صورت تکرار جنگ علیه لبنان، پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی نیز تکرار خواهد شد.

وی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب ماجراجویی‌های جدید، بر پیروزی ملت و مقاومت لبنان در برابر هرگونه تجاوز جدید تاکید کرد.

رئیس جمهوری لبنان همچنین به حادثه یک ماه پیش در شهر "قبرشمون" در استان جبل اشاره کرد و ادامه داد: زخم‌های ناشی از این حادثه مداوا شده  اما اثرآن باقی است که آن نیز به خوبی پایان خواهد یافت.

درآن حادثه کاروان صالح الغریب وزیر امور آوارگان لبنان هدف تیراندازی قرار گرفت که در اثر آن دو نفر از محافظان او کشته شدند.

این حادثه بازتاب زیادی درصحنه سیاسی لبنان به دنبال داشت و موجب دسته بندی و اختلاف های زیادی شد که در نهایت هفته گذشته در نشست بین رئیس جمهوری، نخست وزیر و رئیس پارلمان به میزان زیادی حل و فصل شد.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha