۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 814
کد خبر: 83437543
T T
۰ نفر
تشکل های تخصصی در ارتقای بهره وری دستگاه ها نقش مهمی دارند

تهران- ایرنا- رئیس سازمان ملی بهره وری ایران گفت : امروز نقش تشکل‌های تخصصی در ترویج فرهنگ بهره‌وری در کشور و ارائه کمک های تخصصی به دستگاه‌های اجرایی در ارتقای بهره‌وری بسیار مهم است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان مزبور، فاطمه پهلوانی در نشست نقش تشکل‌ها در بهره‌وری و رونق تولید، در سخنانی بر اشاعه فرهنگ بهره‌وری، ارائه خدمات مشاوره‌ای، تربیت مروجین بهره‌وری و اجرای طرح سفیران بهره‌وری به منظور تبدیل مفهوم بهره‌وری به رفتار اجتماعی از سطوح پایه سنی در دبستان و دبیرستان تاکید کرد.

به گفته وی، سالیان طولانی است که وظایف قانونی در زمینه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت برای سازمان ملی بهره وری ایران تعریف شده و همواره در کنار این سازمان، تشکل‌های تخصصی فعالیت داشته‌ان، اما بنظر می‌رسد این همکاری‌ نتوانسته به اهداف تعریف شده دست یابد.

پهلوانی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد علت موفقیت نداشتن در همکاری با تشکل ها، فقدان مدل مدونی برای همکاری و نبود توافق میان سازمان و تشکل‌ها در اجرای مدل است.

وی ضمن تاکید بر طراحی این مدل، از اقدامات سازمان برای طراحی شبکه ملی بهره‌وری ایران متشکل از اجزاء مختلف ذینفع بهره‌وری در کشور خبر داد و گفت: سازمان ملی بهره‌وری ایران از تشکل‌های تخصصی بهره‌وری می‌خواهد نظر علمی و قابل اجرای خود برای ترسیم مدل‌های همکاری با این سازمان را ارائه نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha