۲۰ میلیارد تومان کالاهای لوازم خانگی اموال تملیکی فروخته شد

تهران- ایرنا- مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در یک ماه اردیبهشت ماه امسال این سازمان اقدام به برگزاری ۱۸۴ مرحله حراج خرده فروشی کرده است که در آن ۲۰ میلیارد تومان ارزش فروش کالاهاست.

«حسن خالقی» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: در یک ماه گذشته ۲۰ استان کشور اقدام به برگزاری ۱۸۴ مرحله حراج خرده فروشی لوازم خانگی از جمله لوازم برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد کرده اند.

وی افزود: تعداد کالاهای به فروش رسیده در این یک ماه حدود ۲ هزار و ۸۰۰ قلم کالاست و برای این تعداد کالاها حدود ۱۴هزار نفر ارائه پیشنهاد داشته اند.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه علاقمندان می توانند اقدام به خرید کالاها کنند گفت: مبلغ پایه کالاها به میزان هفت میلیارد تومان بوده که مبلغ فروش سازمان در این حراج ها حدود ۲۰ میلیارد تومان ثبت شد.

خالقی عنوان کرد: در این حراج ها رشد ۱۸۶ درصدی قیمت فروش کالاها نسبت به قیمت پایه شاهد بودیم.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطر نشان کرد: سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالاها فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha