۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۰
کد خبر: 83437180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عبداللهی به دیدار رده بندی وزن ۹۲ کیلوگرم رفت

تهران - ایرنا - دیدارهای شانس مجدد پنج وزن دوم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان امروز (چهارشنبه) برگزار شد که «علیرضا عبداللهی» در وزن ۹۲ کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت و «محمد نخودی» از دور پیکارها حذف شد.

دیدارهای شانس مجدد پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان امروز (چهارشنبه) در شهر تالین استونی برگزار شد و ۲ نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم «محمد نخودی» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد «داوود علیزالاف» از بلاروس گذشت. وی در دور  سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴ بر ۷ مغلوب «داوید کار» از کشور آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، نخودی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل «دیوید بیتانوف» از روسیه با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم «علیرضا عبداللهی» در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب «آلان باگایف» از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها راه یافت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ «پولات پولاتچی» از ترکیه را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه ۴ بر صفر از سد «آسخاب حمزاتوف» از جمهوری آذربایجان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. عبدالهی در این دیدار مقابل «ارطغرل آگجا» از آلمان قرار می گیرد.

امشب و در مسابقات پایانی پنج وزن «امیرحسین زارع» در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف «ماسون پاریس» از آمریکا می رود و «علیرضا عبدالهی» نیز با آگجا از آلمان کشتی می گیرد.

در روز نخست این مسابقات تیم ایران توسط «امیرحسین مقصودی» و «عباس فروتن» در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا و «محمدصادق فیروزپور» در وزن ۷۰ کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.
در پایان مسابقات ۵ وزن نخست، روسیه با ۸۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و تیم ایران با ۶۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.  

تیم‌های ترکیه، جمهوری آذربایجان، ژاپن و ارمنستان نیز به ترتیب با ۴۳، ۴۰، ۳۹ و ۳۸ امتیاز در جایگاه های سوم تا ششم حضور دارند. تیم ایران و آمریکا رقابت حساسی برای کسب عنوان نایب قهرمانی جهان دارند.

تیم کشتی آزاد جوانان ایران سال گذشته و در پیکارهای قهرمانی جهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha