۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۰۵
کد خبر: 83425059
T T
۲ نفر
سرمربی تیم ملی بسکتبال روسیه: ایرانی ها فوق العاده بودند

مسکو - ایرنا - سرمربی تیم ملی بسکتبال روسیه پس از شکست این تیم در خانه برابر بلند قامتان ایران با تمجید از عملکرد بسکتبال ایران اعلام کرد: انتظار روبرو شدن با چنین شرایطی را نداشتیم و باید بگویم که ایرانی ها فوق العاده بودند.

سرگئی بازاروویچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایرانی ها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در تمام وقت های مسابقه نمایش خوبی از توان خود در حفظ توپ و به ثمر رساندن موقعیت ها در پرتاب ها نشان دادند ضمن اینکه دفاع جانانه ای نیز برابر ما داشتند.

وی با بیان اینکه رویارویی با ایران فرصت خوبی برای ملی پوشان بسکتبال روسیه بود، افزود: هدف از برگزاری تورنمنت ها و بازی های دوستانه یافتن نقاط قوت و ضعف تیم ها است و ما خیلی خوشحالیم که پذیرای تیم قدرتمند ایران در مسکو بودیم.

بازاروویچ در خصوص ویژگی های تیم ملی ایران گفت: ایرانی ها تیم خوبی دارند آنها با تمرکز بسیار بالایی وارد میدان می شوند و منسجم و یکپارچه بازی می کنند بنظر می رسد آنها مدت زمان زیادی است که در کنار هم بازی می کنند و همین مساله باعث شد در تمام طول مسابقه با نمایش قدرت و هماهنگی خود تیم ما را آزار دهند.

گفتنی است، تیم ملی بسکتبال ایران که در تورنمنت سه جانبه روسیه شرکت کرده است امروز یکشنبه با شکست میزبان به مقام نخست این مسابقات دست یافت.

بلند قامتان ایران در دومین بازی خود در این تورنمنت که در مسکو جریان داشت، توانستند میزبان را با نتیجه ۹۱ بر ۸۴ شکست دهند.

تیم ملی بسکتبال ایران که با بازیکنان اصلی خود به روسیه آمده است دیروز نیز در قالب همین تورنمنت تدارکاتی اردن را در نهایت با نتیجه ۸۲ بر ۷۰ پشت سر گذاشت.

یادآور می شود که پیروزی بر روسیه پنجمین پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران در پنجمین دیدار تدارکاتی این تیم در اروپا است.

بلندقامتان ایران که خود را برای حضوری موفق در جام جهانی ۲۰۱۹ آماده می‌کنند پیش از سفر به روسیه در پرتغال اردو زدند و در این کشور برابر اسلواکی، دانمارک و پرتغال به برتری رسیدند.

تیم ایران پس از روسیه راهی یونان می شود تا سه دیدار تدارکاتی در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۰ مرداد در این کشور داشته باشد.

ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ که به میزبانی چین برگزار می‌شود در گروه سوم با پورتوریکو، تونس و اسپانیا همگروه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha