۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۲
کد خبرنگار: 1629
کد خبر: 83421201
T T
۰ نفر

انحراف پژو در کامفیروز فارس ۷ کشته بر جای گذاشت

۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۲
کد خبر: 83421201
انحراف پژو در کامفیروز فارس ۷ کشته بر جای گذاشت

شیراز - ایرنا- حادثه خونین تصادف دو خودروی پراید و پژو در شهرستان مرودشت روز پنجشنبه ۷ کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت، انحراف به چپ خودروی پژو علت این حادثه اعلام شده است.

دکتر محمدجواد مرادیان مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی فارس روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تصادف پراید و پژو در مرودشت منجر به کشته شدن ۷ نفر و مصدوم شدن ۳ نفر شد ، ۲ نفر از مجروحان این حادثه از جمله یک کودک توسط هلی کوپتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مرادیان با اشاره به تصادف در گردنه کامفیروز اظهار داشت: تصادف در ساعت ۱۴:۵۲ دقیقه رخ داد و منجر به کشته شدن ۷ نفر و مصدوم شدن ۳ نفر شد.فوتی‌های این حادثه همگی در سر صحنه جان باختند و مصدومان نیز به بیمارستان شهید مطهری مرودشت و نمازی شیراز منتقل شدند.

 ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است .انحراف به چپ خودروی پژو علت این حادثه اعلام شده است.

بر اساس گزارش رسمی پزشکی قانونی در سال گذشته (۱۳۹۷) استان فارس با ۱۳۵۷ نفر، کشته در سوانح رانندگی مقام نخست کشور را همچنان حفظ کرده است، مقامی که برای فارس هر سال تکرار می‌شود و قابل افتخار نیست، جایگاه نخست استان فارس در تصادفات رانندگی سال گذشته با فاصله ۳۸ کشته نسبت به جایگاه دوم تکرار شده است.

در سال‌های اخیر وضعیت راه‌های فارس نسبت به سال‌های گذشته توسعه یافته و اغلب راه‌های منتهی به مرکز استان به بزرگراه تبدیل شده اما به رغم این توسعه‌ها و حذف برخی نقاط حادثه ساز، هنوز محورهای پرترددی هستند که تصادفات منجر به مرگ زیادی در آنها روی می‌دهد.

کامفیروز در فاصله ۱۳۶ کیلومتری شمال شیراز در شهرستان مرودشت قرار دارد.

۶۱۱۳

سرخط اخبار استان‌ها