۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 83420144
T T
۰ نفر
برگزاری نخستین رویداد استارتاپی گیاهان دارویی و بلوط در لرستان

خرم آباد - ایرنا - نخستین رویداد استارتاپی گیاهان دارویی و بلوط آذرماه امسال در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان  روز پنجشنبه با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت های استان در حوزه گیاهان دارویی و منابع غنی جنگل های بلوط، برگزاری نخستین رویداد استارتاپی این حوزه را در دستور کار قرار داده ایم، اظهار داشت: این رویداد استارتاپی به صورت کشوری و به میزبانی لرستان برگزار می شود تا نتایج این رویداد به رفع موانع توسعه صنایع حوزه گیاهان دارویی منجر شود.

سعید فرح بخش با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای برگزاری این رویداد انجام شده ، تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد رفع مشکلات حوزه صنایع گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهان دارویی از جمله اسانس و عرق گیری است.

وی با تاکید بر اینکه مکانیزاسیون کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد ملی است، افزود: همه دستگاه های اجرایی کشور، فعالان صنایع گیاهان دارویی و دانشگاهیان می توانند در این رویداد شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: در حوزه درختان بلوط نیز برای نخستین بار در این رویداد ایده های افراد در راستای تامین غذا، شیرینی و نان بلوط دریافت می شود و برای اشتغالزایی در این بخش ایده پردازی خواهد شد.

۷۲۷۴/۶۰۶۰

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha