۷ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 83415448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدردانی استاندار البرز از معاون اول رئیس جمهوری

کرج - ایرنا - استاندار البرز از حضور معاون اول رئیس جمهوری به همراه تنی چند از وزرای دولت در این استان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا عزیزاله شهبازی روز دوشنبه با انتشار پیامی به مناسبت سفر یک روزه اسحاق جهانگیری به استان البرز در یکم مرداد ماه تلاش های معاون اول رییس جمهوری را صادقانه و در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توفیقی بزرگ در  تداوم میراث ماندگار شهدای والا مقام عنوان کرد.

استاندار البرز با قدردانی از حضور دکتر جهانگیری در استان البرز حاصل این سفر را ارزشمند و پربرکت برای استان البرز توصیف کرد و  اظهار داشت تشکیل جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز همراه با مدیریت داهیانه و زحمات خالصانه توام با مشی اخلاق مدارانه معاون اول رییس جمهوری با هدف حل مسایل و مشکلات استان بود.

شهبازی بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی در راستای تحقق عملی "رونق تولید" در شرایط بسیار حساس کنونی به همراه چند تن از وزرای دولت را گامی بلند برای تحول و توسعه بیشتر این استان به عنوان ایران کوچک توصیف کرد.

وی در پیام منتشره خود به نمایندگی از مردم قدرشناس البرز و مدیران استان از حمایت بی دریغ و توجه معاون رییس جمهوری برای توسعه این استان قدردانی کرد.

 معاون اول رئیس جمهوری روز سه شنبه گذشته با سفر به استان البرز ضمن شرکت در مراسم راه اندازی برخی پروژه‌های اقتصادی و عمرانی و بازدید از تعدادی پروژه در دست ساخت در شهرستان‌های کرج، فردیس و ساوجبلاغ ، نیازهای این استان را بررسی کرد.
افتتاح فاز توسعه شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا در فردیس، بهره برداری از مجتمع پرورش ماهی البرز کاسپین در کرج، بازدید از خط ریلی قطار برقی کرج -هشتگرد در ساوجبلاغ و بازدید از آزاد راه شهید همت در کرج از مهمترین برنامه‌های این سفر بود.

همچنین شرکت در نشست مشترک فرماندهی اقتصاد مقاومتی و گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

افتتاح شرکت پرورش و تکثیر ماهی البرز کاسپین ، افتتاح فاز توسعه شرکت ساخت و مهندسی لوکوموتیو مپنا نیز بعنوان یک طرح ملی در البرز  ودر مجموع افتتاح تعدادی پروژه با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر از جمله دستاوردهای سفر معاون اول رییس جمهوری به استان البرز بود.

8029/6993

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha