۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83410686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزمایشگاه‌های استاندارد آذربایجان‌غربی به تکنولوژی نوین تجهیز شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای تجهیز آزمایشگاه‌های استاندارد و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین اعتبار ویژه‌ای باید تخصیص یابد.

محمدمهدی شهریاری شامگاه چهارشنبه در دیدار با معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران افزود: موقعیت ویژه آذربایجان‌غربی و برخورداری از گمرکات، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اصل مهمی برای تجهییز آزمایشگاه‌های این استان است.

وی ادامه داد: استاندارد در توسعه پایدار نقش اساسی دارد و یکی از نیازهای اساسی تداوم روند توسعه پایدار در آذربایجان‌غربی توجه ویژه به مساله استاندارد است.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار گفت: یکی از مهمترین اهداف استانداردسازی در ایران و جهان، ایجاد بستری مناسب برای توسعه پایدار است.

وحید مرندی افزود: دستیابی به این امر مهم جز با رعایت استانداردها و پیاده‌سازی آنها در جامعه میسر نمی‌شود.

در ادامه این جلسه مرندی معاون نظارت براجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد برای تجهیز آزمایشگاه‌های استاندارد آذربایجان‌غربی و منطقه آزاد ماکو قول مساعد داد.

۶۵ آزمایشگاه همکار استاندارد در آذربایجان غربی وجود دارد که بر اساس معیارهای ملی و روش اجرایی در حال فعالیت است.

آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های مرزی کشورمان است که با ترکیه، عراق و جمهوری نخجوان مرز مشترک دارد و از مبادی مهم ورودی و خروجی کشور به شمار می‌رود.

۹۹۱۸/۶۱۸۵/

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha