۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 83407429
T T
۰ نفر

اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹
کد خبر: 83407429
اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

گرگان - ایرنا - اعلام زمان برگزاری جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین به میزبانی گلستان، آغاز زیرسازی ۲۶ نقطه آسیب دیده جاده‌های سیل زده و تیمار و رهاسازی شش قطعه انواع پرندگان مصدوم در مرکز حیات وحش گناره گرگان، از جمله اخبار کوتاه روز سه شنبه گلستان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از میزبانی شهرهای گنبد و گرگان از جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین در آبان ماه خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در گرگان و از ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

**
هواشناسی گلستان اعلام کرد دیروز مراوه تپه با ثبت دمای ۴۴.۴ درجه، گرم‌ترین شهر استان بود.

**

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ترکمن و گمیشان: زیرسازی ۲۶ نقطه آسیب دیده جاده‌های تخریب شده بر اثر سیل این شهرستان آغاز شد.

۲۰ نقطه آسیب دیده دیگر جاده خواجه نفس - گمیشان حدود ۲۰ روز پیش مرمت و روکش آسفالت شده بود.

**
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۷ میلیارد ریال در راستای عملیات پروژه‌های آبرسانی روستاهای استان هزینه شد.

**

اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان از تیمار و رهاسازی شش قطعه انواع پرندگان مصدوم در مرکز حیات وحش گرگان خبر داد و گفت: این پرندگان پس از کسب توانایی پرواز و زندگی در طبیعت در زیستگاه‌های خود رهاسازی شدند.

**
معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش گلستان با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از فضاهای آموزشی مازاد استان گفت: در این راستا ۳۳ فضای آموزشی با ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا شناسایی شده که می‌توانیم با تغییر کاربری آن به فضای تجاری یا بهینه‌سازی فضای آموزشی، از این فضاها بهتر استفاده کنیم.

**

بیانی فرماندار کلاله گفت: پارسال ۱۹۵ هکتار از عرصه‌های جنگلی و مراتع این شهرستان در آتش سوخت.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha