۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 83404641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاتر تسهیلگری کرمان برند اشتغالزایی

۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83404641
دفاتر تسهیلگری کرمان برند اشتغالزایی

کرمان - ایرنا - ۱۰ دفتر تسهیلگری مناطق حاشیه نشین کرمان توانمندسازی افراد در این مناطق را اولویت امور خود دارند و لازم است این دفاتر به برند اشتغال در استان تبدیل شوند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در محل فرودگاه با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مجری دفاتر تسهیلگری در کرمان است افزود: هم اکنون در ۲۲ استان دفاتر تسهیلگری راه اندازی شده است.
زهرا موسی پور تأکید کرد: سال اول برای دفاتر تسهیلگری سال تولید دیتا بود و سال دوم زمان استفاده از دیتاها در مداخلات اجتماعی است.
وی شناسایی مهارت‌ها و توانایی افراد را یکی از مهم‌ترین اقدامات دفاتر تسهیلگری در استان کرمان عنوان کرد و گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای را در این دفاتر تقویت کرده ایم و مهارت‌ها در این مناطق نیازسنجی شده است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه از حاصل آموزش‌ها امروز باید استفاده کرد افزود: در هر دفتر، کارشناس اقتصادی وجود دارد که هدفش جهت دادن به مهارت‌هایی است که مردم به شکل محلی فرا گرفته اند.
موسی پور بیان داشت: محلات عاری از بیکار یکی از طرح‌هایی است که در دفاتر روستای الله آباد و شرف آباد اجرایی می‌شود که بر این مبنا اعتباری برای اشتغالزایی گذاشته شود.
وی با اشاره به اینکه باید در حوزه اشتغالزایی در این مناطق تحرکی ایجاد شود تصریح کرد: به غیر از روستاهای الله آباد و شرف آباد، هشت دفتر دیگر در حاشیه و بافت‌های فرسوده شهری وجود دارد که باید در حوزه ایجاد اشتغال نیز تسهیلاتی برای مناطق در نظر گرفته شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان بیان داشت: حلقه مفقوده تولیدکنندگان، بازار فروش است و صندوق کارآفرینی امید با ارائه تسهیلات چهار درصد باید تدبیری برای این مهم بیندیشد تا ارتباط با بازار انجام شود.
اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به منظور افتتاح و بازدید ۱۰ طرح اشتغالزایی امروز (یکشنبه) به استان کرمان سفر کرده است.
۹۸۹۵/‏۳۰۲۹

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha