۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 83403678
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ظریف: مردم و دولت ایران با مردم آمریکا دشمنی ندارند

تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه در حساب توئیتری خود نوشت: مردم و دولت ایران با مردم آمریکا دشمنی ندارند، همه آنچه که ما می خواهیم این است که در امور داخلی ما دخالت نشود.

به گزارش روز شنبه اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمدجواد ظریف در حساب توئیتری خود با انتشار لینک گفت و گو با خانم جوودی وودراف در برنامه ساعت خبر نوشت: مردم و دولت ایران با مردم آمریکا دشمنی ندارند.

وزیر امور خارجه در این یادداشت تاکید کرد: همه آنچه که ما می‌خواهیم این است که در امور داخلی ما دخالت نشود.

ظریف اشاره کرده است که گفت وگوی وی با جودی وودراف از برنامه ساعت خبر در نیویورک در نوزدهم جولای و پیش از عزیمت به ونزوئلا انجام شده است.

محمدجواد ظریف شنبه هفته گذشته -۲۲ تیرماه- به منظور شرکت در نشست سالانه مقامات عالی رتبه شورای اقتصادی - اجتماعی ملل متحد عازم نیویورک شد.
وزیر امور خارجه شب گذشته نیز پس از سفر ۶ روزه، نیویورک را برای شرکت در اجلاس جنبش عدم تعهد در ونزوئلا ترک کرد و اکنون در کاراکاس پایتخت ونزوئلا به سر می برد. وی قرار است علاوه بر سخنرانی در اجلاس وزیران خارجه عضو جنبش عدم تعهد با همتایان خود در حاشیه این اجلاس دیدارهای دوجانبه و منطقه ای هم داشته باشد.
ظریف همچنین با «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری و دیگر مقامات ونزوئلا همچون وزیر امور خارجه، رئیس مجلس دیدارهای دوجانبه و جداگانه دیدار و درباره مهمترین مسائل بین المللی و منطقه ای گفت و گو می کند.
وزیر امور خارجه پس از ونزوئلا، عازم نیکاراگوئه و بولیوی به عنوان دو کشور متحد و دوست ایران در آمریکای لاتین می شوند و آخرین تحولات روابط دو جانبه اعم از سیاسی و اقتصادی را با مقامات آن کشورها نیز مورد بحث قرار می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha