۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83403162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باید جامعه آماری بدمینتون قزوین به ۲ هزار ورزشکار بیمه شده برسد

قزوین - ایرنا - وجود ۶۳۰ ورزشکار بدمینتون در قزوین قابل قبول نیست و جامعه آماری این رشته باید حداقل ۲ هزار بیمه شده داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین روز شنبه در مجمع سالانه هیات بدمینتون استان قزوین که با حضور فریبا مددی نایب رییس فدراسیون بدمینتون کشور برگزار شد، افزود: شهرستانی که هشت ورزشکار بیمه شده در رشته بدمینتون دارد باید شفاف توضیح دهد که در قبال اعتبارات دریافتی چرا کوتاهی کرده است.

عباس علایی مقدم اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان برای توسعه این رشته ورزشی از هیچگونه حمایت مادی و معنوی دریغ نمی کند و باید با اهتمام مسئولان هیات، شاهد توسعه این رشته در سطح استان باشیم.

علایی مقدم اظهار داشت: تحویل راکت به دانش آموزان در مدارس باعث می شود تا گام های بلندی برای استعدادیابی ورزشی برداشته شده و با همکاری خوب مربیان آموزشی شاهد افزایش جمعیت آماری این رشته باشیم.

این مسئول تاکید کرد: اگرچه رشته بدمینتون جزو رشته های آمایشی استان قزوین محسوب نمی‌شود، اما وجود خانه بدمینتون در قزوین نیازمند هدف گذاری در این رشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خاطرنشان کرد: قزوین نیازمند یک زمین آماده برای بازی بدمینتون است که امیدواریم فدراسیون همکاری لازم را در این خصوص داشته باشد.

علایی مقدم یادآور شد: به راحتی می توان با کمی برنامه ریزی برای تیم های بدمینتون استان، ورزشکاران دختر و پسر قزوینی را روی سکوی قهرمانی فرستاد.
۹۹۲۵*۶۱۰۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha