افزون بر ۶ هزار دقیقه ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در کرمان پخش می شود

کرمان - ایرنا - افزون بر ۶ هزار و ۶۰۰ دقیقه برنامه به مناسبت دهه امامت و ولایت در صدا و سیمای مرکز کرمان تولید و پخش می‌شود.

به گزارش ایرنا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اعلام این مطلب گفت: ۴۵ قطعه نمایشی به مناسبت دهه امت و ولایت توسط صدا و سیمای مرکز کرمان در فضای مجازی تولید و پخش می شود.

احمد علیرمضانی روز چهارشنبه در جمع اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی دهه امامت و ولایت و ستاد گرامیداشت و نکوداشت خدمات ۵۰ ساله آیت الله جعفری افزود: باید شخصیت های برجسته را تکریم کرد تا درسی برای آیندگان باشد.

وی از امام جمعه سابق کرمان به عنوان مسئولی بدون حاشیه و خدمتگزار نام برد و افزود: باید شخصیت و منش هایی مانند آیت الله جعفری تکریم شوند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به دهه امامت و ولایت و با بیان اینکه زبان از بیان خصوصیات و شخصیت حضرت علی (ع) قاصر است تصریح کرد: دستگاه های تبلیغاتی نظام باید بدانند در چه موقعیتی قرار داریم لذا در چنین شرایطی می خواهیم کرامات غدیر و فضایل حضرت علی (ع) را تبیین کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت: ما تکلیف داریم به هر اندازه که می توانیم کرامات غدیر و مولای متقیان را برای جامعه تبیین کنیم.

وی گفت: اگر افراد با اقدامات و عملکرد خود مورد عنایت حضرت علی (ع) قرار بگیرند تحول شگرفی در زندگیشان ایجاد می شود.

وی افزود: چگونگی تبیین شخصیت حضرت علی (ع) بسیار مهم است زیرا باید بسیار دقت کرد در این راستا در دام دشمنان نیفتیم.

علیرمضانی بیان کرد: حضرت علی (ع) می فرمایند در مورد محبت و بغض من معتدل باشید لذا باید فضایل مولا را در دهه امامت و ولایت به گونه ای تبیین کرد تا دشمنان از این تبیین سوءاستفاده نکنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت: امام جمعه سابق کرمان پنجم مرداد در سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به پاس نیم قرن خدمات صادقانه به نظام و ارزش های اسلامی تجلیل می شود.

وی تصریح کرد: سیمای مرکز کرمان مستند ۳۵ دقیقه ای زندگی آیت الله جعفری را پخش می کند، صدای کرمان نیز با پخش ویژه برنامه ها، گزارش تولیدی و بخش خبر نیز با پوشش برنامه های آیین پاسداشت ۵۰ سال خدمات صادقانه آیت الله جعفری در این راستا فعالیت می کند.

علیرمضانی با بیان اینکه باید خدمات افرادی مانند آیت الله جعفری به گوش جامعه برسد زیرا دشمن همواره مسئولان را متهم می کند لذا مردم باید بدانند مسئولانی نیز اینچنین به جامعه خدمت کرده اند.

۳۰۲۹/‌‬ ۵۰۵۴

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha