۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷
کد خبر: 83396169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صادرات نفتی و غیرنفتی از بندرشهید رجایی افزایش یافت

بندرعباس- ایرنا- در بهار امسال میزان صادرات کالاهای غیرنفتی ۱۰ درصد و فرآورده های نفتی ۳ درصد از بندرشهید رجایی به خارج از کشور افزایش داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز دوشنبه با تشریح عملکرد سه ماهه بزرگترین بندرتجاری کشور گفت: در بهار امسال در مجموع ۹ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۱۹۷ تن کالای غیرنفتی و ۲میلیون و ۲۰۷ هزار و ۷۹۹ تن فرآورده نفتی از بندرشهید رجایی به خارج از کشور صادر شد که در همسنجی با پارسال افزایش داشته است.

جابه جایی ۱۹ میلیون تن کالای نفتی وغیرنفتی از بندرشهید رجایی

الله مراد عفیفی پور در جمع خبرنگاران افزود: در سه ماه نخست امسال در مجموع ۱۹ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۴۲۸ تن کالای نفتی و غیرنفتی در این بندر تخلیه و بارگیری شده است.

وی بیان داشت :۱۳ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۳۲۲ تن کالای غیرنفتی با رشد ۳.۵ درصدی و ۶ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۱۰۶ تن به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرشهید رجایی اظهارداشت: ۷۹۸ هزار و ۷۶۳ تن از کالاهای غیرنفتی ترانشیپ، ۷۵۲ هزار و ۳۹۴ تن ترانزیت و یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۷۵۹ تن واردات به بزرگترین بندرتجاری کشور بوده است.

عفیفی پور گفت: چهارمیلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۶۰ تن فرآورده نفتی نیز در این مدت در قالب رویه کابوتاژ (کران بری) جابجا شده است.

رفت و آمد بیش هزار فروند شناور در بزرگترین بندرتجاری ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در فصل بهار یکهزار و ۴۷ فروند شناور در بندر شهید رجایی رفت و آمد داشته است.

عفیفی پور افزود: ۸۸۲ فروند شناور بالای هزار تن و ۱۶۵ فروند نیز زیر هزار تن وزن داشته است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha