۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 83394136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ فرصت شغلی جدید در کارخانه‌های نساجی بروجرد ایجاد می‌شود

خرم آباد - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با راه‌اندازی ۲ طرح جدید در کارخانه‌های نساجی بروجرد در آینده نزدیک ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در این واحد تولیدی ایجاد می شود.

محمدرضا صفی‌خانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نساجی بروجرد روند توسعه ای مطلوبی داشته به نحوی که از سال ۹۴ پس از مدتی رکود با نگاه فنی و علمی و استفاده از مشاوران مجرب بازسازی و نوسازی شد.

وی اظهار داشت: تولید این کارخانه از حدود هشت میلیون مترمربع به ۲۰ میلیون مترمربع در سال ۹۷ رسیده که با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده امسال به بیش از ۲۸ میلیون مترمربع افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: روند توسعه و به روزرسانی خطوط تولید کارخانه نساجی بروجرد به صورت مداوم در حال انجام است که با برنامه ریزی انجام شده ۲ کارخانه جدید تولید شامل خطوط ریسندگی و یک واحد دیگر به زودی در این مجموعه راه اندازی خواهد شد.

صفی خانی ادامه داد: با راه اندازی دو کارخانه جدید تعداد واحدهای کارخانجات نساجی به ۹ و فروشگاه های آن از ۳۸ به ۷۰ واحد در کشور افزایش می یابد.

کارخانجات نساجی بروجرد با حدود ۸۵۰ نفر کارگر در تولید پارچه خام و تکمیل و نخ فعالیت دارد و در سال ۹۷ بیش از ۱۸/۵ میلیون متر پارچه تولید کرده که در سال ۹۸ پیش بینی می‌شود، این میزان به ۲۸ میلیون متر برسد.

۷۲۶۹/۷۲۷۳

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha