۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83393503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت به جامعه هدف بهزیستی فرصت مقدسی است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری با تاکید بر رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف بهزیستی گفت: خدمت به اقشار ضعیف و جامعه هدف بهزیستی یک فرصت مقدس است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز شنبه همزمان با اولین روز از هفته بهزیستی در دیدار با کارکنان بهزیستی استان افزود: سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی با کمترین اعتبارات و تجهیزات به جامعه هدف خدمات رسانی می کند که ارائه خدمات به بهترین نحو با کمترین اعتبارات یک مزیت است.

وی گفت: مسئولان بهزیستی باید توجه ویژه به جامعه هدف خود داشته باشند و با در نظر گرفتن برنامه های مناسب از جمله تامین نیازهای اقتصادی و آینده شغلی جامعه هدف به خصوص معلولان گام مهمی دررفع مکشلات بردارند.

امام جمعه شهرکرد، با تاکید بر وضعیت و مشکلات جامعه هدف، خواستار توانمندسازی و امید آفرینی در جامعه هدف بهزیستی شد.

حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه هدف سازمان و همچنین اجرای قانون جامع حقوق معلولان به خصوص مناسب سازی امکان عمومی یک اولویت در راستای تکریم و حمایت از جامعه هدف است.

سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲ هزار معلول و ۳ هزار و ۲۰۰ خانوار در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند، افزود: استفاده از ظرفیت خیران و واقفان در حوزه رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان بهزیستی است.

معصومه محمدی افزود: ۷۰۰ موسسه خیریه در استان فعال است که باید برای رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف حضور خیران و واقفان و مووسسات خیریه را گسترش داد.

وی اظهار داشت: معلولان و جامعه هدف بهزیستی دارای استعدادهای فرهنگی، ورزشی و علمی خوبی هستند که توانمندسازی این ظرفیت ها نیاز به حمایت همه جانبه از این قشر دارد.

محمدی افزود: در حوزه پیشگیری از معلولیت ین سازمان با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله غربالگری شنوایی، بینایی و مشاوره ژنتیک ورود پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، ۲۲ تا ۲۸ تیرماه با شعار "به زیستن در گام دوم، شفافیت و توانمندسازی و ارتقاء سلامت اجتماعی" به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

۷۳۶۰/‏۶۰۲۱

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha